zabawa z pierwiosnkami

1. Data: 2004-04-29 18:42:57

Temat: zabawa z pierwiosnkami
Od: "Mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nalezy kupic dwa najladniejsze pierwiosnki bezlodygowe ,doniczkowe.
Jeden powinien miec wysuniety slupek drugi preciki sa takie roznice.
Pedzimy z nimi na dzialke po drodze wyskubujac golebiowi piorko.Tym
urzadzeniem zbieramy pylek z precikow doniczkowego i nakladamy na slupek
ogrodowego o,najwyzszej lodydze.Nastepnie robimy odwrotnie oraz w kombina-
cjach dowolnych.Nasiona wysiewamy i mamy zabawe na pare lat .A celem tej
zabawy jest uzyskanie prymuli wzniesionej o duzych kwiatach oraz bezlody -
gowej odpornej na mroz .Da sie to zrobic nad podziw skutecznie .
Mirzan

2. Data: 2004-04-29 19:37:45

Temat: Re: zabawa z pierwiosnkami
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zabawy jest uzyskanie prymuli wzniesionej o duzych kwiatach oraz bezlody -
> gowej odpornej na mroz .Da sie to zrobic nad podziw skutecznie .

Zdaje sie że Miczurin tez tak kombinował
Pozdrawiam serdecznie
skryba

3. Data: 2004-04-29 20:30:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie że Miczurin tez tak kombinował
> Pozdrawiam serdecznie
> skryba

To nie ta sama osoba ?

Pozdrawia identycznie boletus

4. Data: 2004-04-29 20:48:51

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c6rolc$smv$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> To nie ta sama osoba ?

Hejka. No i boletus wykombinował kolejną ksywkę. :-)
Pozdrawiam twórczo Ja...cki

5. Data: 2004-04-30 04:53:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:c6rolc$smv$1@atlantis.news.tpi.pl  boletus

>    Hejka. No i boletus wykombinował kolejną ksywkę. :-)
>                    Pozdrawiam twórczo Ja...cki

Bardzo cenna postac tow.Miczurin .Szukam jego starych krzyzowek
np. wisnia x czeremcha .Mialo by to byc oczywiscie na wino .Chyba juz
tego nikt nie ma.Z instytutu ze Skierniewic odpowiedzieli chytrze ze
wisnie moge dostc chyba u nicz a czeremche gdzies na poludniu.
Ale wracajac do pierwiosnkow ,z tej zabawy mam granatowy
bezlodygowy calkiem odporny na mrozy ,oraz wzniesione o duzych kwiatach
kolory od rozu do czerwieni ,oraz dwa -ostra czerwien i biskupi ,kwiat
wielkosci normalnej ale platki z cienkim bialym marginesem .Nie chce mi sie
schylac to namawiam innych .Mirzan

,

6. Data: 2004-04-30 06:14:31

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i mirzan napisał(a), a ja zmuszony jestem
odpowiedzieć:

> [...]
> tego nikt nie ma.Z instytutu ze Skierniewic odpowiedzieli chytrze ze
> wisnie moge dostc chyba u nicz a czeremche gdzies na poludniu.

czeremcha jest pospolita w okolicach Skierniewic - imho

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników http://www.muszlowce.prv.pl/

7. Data: 2004-04-30 08:21:06

Temat: Re: zabawa z pierwiosnkami - OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
napisał w wiadomości news:c6sqvn$ebd$1@atlantis.news.tpi.pl...
(..)
> czeremcha jest pospolita w okolicach Skierniewic - imho

Korzystając z okazji :). Bardzo dziękuję kochany rekinku za to fioletowe
cudo wręczone mi u Bogusława. Kwiatów ma niemal tyle, co liści. Śliczny
:)).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2004-04-30 13:00:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.kolcobrzuch.prv.pl/ ; http://www.zbrojnikowate.prv.pl/
> < Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś wyłączył swój komputer>

Jesli tam rosnie wisnia x czeremcha czyli krzyzowka wisnia -matka
czeremcha- ojciec to jestem gotow pieszo po nia isc ,a same czeremchy
i wisnie to chwasty tego wszedzie pod dostatkiem .Mirzan

9. Data: 2004-05-01 15:29:47

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i Maria Maciąg napisał(a), a ja zmuszony
jestem odpowiedzieć:

> [...]
> Korzystając z okazji :). Bardzo dziękuję kochany rekinku za to fioletowe
> cudo wręczone mi u Bogusława. Kwiatów ma niemal tyle, co liści. Śliczny

no nie wszystko złoto co sie Trilium zowie ;-)))

na zdrowie,teraz skoro się przyjęło możesz już dziękować śmiało

--
[...]

oferta
Allium senescens
Phyllitis scolopendrium
Kiermasz w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie
Bin Laden Captured - photos and video