ofiary bledow lekarskich-pilne!

1. Data: 2001-01-04 12:30:30

Temat: ofiary bledow lekarskich-pilne!
Od: Faust Faust <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

potrzebuje pilnie namiarow na organizacje zajmujaca sie pomoca ofiarom bledow
lekarskich.bede zobowiazany za kazda informacje. dziekuje.

Faust
l...@p...wp.pl
l...@u...net

2. Data: 2001-01-04 15:07:21

Temat: Re: ofiary bledow lekarskich-pilne!
Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <931tq3$pu1$1@i26.cnt.pl>,
Faust Faust <l...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
ofiarom bledow
> lekarskich.bede zobowiazany za kazda informacje. dziekuje.

Zaloz kolko rozancowe. To bedzie jedyna. Jest pan Sandauer, i wolni
strzelcy. Caly system jest skorumpowany z zalozenia.
Czego przykladem sa potajmene eksperymenty na pacjentach szpitali
psychiatrycznych w Polsce przez sponsora alzheimer.pl, czyli Novartis.
Wyglada na to ze calkiem legalnie i etyczne, bo jak narazie nie widze
zeby ktos darl szaty.

Miro

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

3. Data: 2001-01-04 17:54:07

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> psychiatrycznych w Polsce przez sponsora alzheimer.pl, czyli Novartis.
> Wyglada na to ze calkiem legalnie i etyczne, bo jak narazie nie widze

Wow, znow rewelacje!!! Brawo! Juz zaczelo mi Pana brakowac...
A moze jednak jakies konkrety?
A jak sie ma sprawa prof. Vetulaniego, ktorego publicznie oskarzyl Pan przed
prawie rokiem o rozne brzydkie rzeczy zobowiazujac sie do konca wrzesnia
2000 ujawnic szczegoly?
I co? Konceptu zabraklo? Jednak kiep z Pana.
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

4. Data: 2001-01-04 19:32:19

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Laczkowski wrote:

> [...]
> 2000 ujawnic szczegoly?
> I co? Konceptu zabraklo? Jednak kiep z Pana.

to tak jak ten kandydat na prezydenta RP (Tyminski ?),
co mial teczke z dokumentami ujawniajacymi uwiklanie
.... kazdego przeciwnika politycznego w jakas strasznie brudna afere.
Teczki jakos nigdy nie otworzyl .... i sluch o nim tez zaginal.

Mariusz

5. Data: 2001-01-04 19:35:39

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Faust Faust wrote:

> [...]
>
> potrzebuje pilnie namiarow na organizacje zajmujaca sie pomoca ofiarom bledow
> lekarskich.bede zobowiazany za kazda informacje. dziekuje.

a tak z mojego podworka; niedawno uslyszalem (w TV) informacje,
ze w USA wiecej osob umiera na skutek bledow/pomylek lekarskich
niz ginie w wypadkach samochodowych.
Troche trudno w to uwierzyc, bo ofiar wypadkow drogowych jest tu
bardzo, bardzo duzo, ale ... sprobuje odnalezc zrodlo tej informacji.

Mariusz

6. Data: 2001-01-04 20:54:19

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <001401c07677$4416bae0$16364cd5@jarek>,
j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) wrote:

> .

> Wow, znow rewelacje!!! Brawo! Juz zaczelo mi Pana brakowac...
> A moze jednak jakies konkrety?

Masz piedolo lekarska:
http://washingtonpost.com/wp-dyn/world/issues/bodyhu
nters/ Przestan opierac
swojej zawodowej wiedzy na organie pana Michnika. Zdejmij klapki z oczu, bo
Ci nie do twarzy. Tutaj masz wiecej:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A43479
-2000Dec22.html

Najperw naucz sie jakiegos obcego jezyka tak zebys mogl samodzielnie czytac,
pozniej poczytaj, a pozniej wyskakuj. To info jest publicznie dostepne.
Zreszta dalem na te liste, ale widac przegapiles.

> A jak sie ma sprawa prof. Vetulaniego, ktorego publicznie oskarzyl Pan przed
> prawie rokiem o rozne brzydkie rzeczy

I dalej podtrzymuje. Sprawa jest jednak wieksza niz przypuszczalem. Zarzut
podtrzymuje i sprawe prowadze dalej. Cierpliwosci.

>zobowiazujac sie do konca wrzesnia

Przepraszam, jak pamietam, pisalem "przewiduje" . Tak?

> I co? Konceptu zabraklo? Jednak kiep z Pana.

Zerknij tutaj konowale: http://www.strony.poland.com/papierosy/ To probka.
Tej strony nie redaguje, bo nie mam czasu. Jedynie wybieram. Niestety mi
Novartis nie placi za pisanie laurek o nich. Dokumentow mam pare tysiecy
stron (wybranych z kilkudziesieciu tysiecy!!!). Robie to na wlasny koszt, bo
Zatonski U-K-R-A-D-L pieniadze przeznaczone na to. Zreszt on tez tam jest, i
to bardzo chwalony przez tych z ktorymi niby walczy.

Przyjemnego dnia i samopoczucia,

Miro

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

7. Data: 2001-01-04 23:41:42

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czytac,
> pozniej poczytaj, a pozniej wyskakuj.(...)

Dziekuje, wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalem...

8. Data: 2001-01-05 00:16:06

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <006b01c076a7$dbcc7700$5b364cd5@jarek>,

> czytac,

> Dziekuje, wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalem...
> Jarosław Łączkowski

A juz. Glupio Ci i tyle. Dyletant jestes, bo nawet nie czytasz prasy, a
zawodowa wiedze opierasz na organie pana Michnika et al. Jezeli wczytasz sie
kiedys w te materialy, to odkryjesz ze wg. FDA (wydzial amerykanskiego
Ministerstwa Zdrowia) w Polsce przeprowadzono po 1990 roku ponad 200
eksperymentow pseudomedycznych, ktore ewidentnie zabronione byly w USA. Wsrod
czolowki jest firma od ktorej bierzesz pieniadze (Novartis). Oficjalnie, w
Polsce nie bylo ani jednego. Skad ta roznica?

Moze pora pomyslec o innym zawodzie?

Miro

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

9. Data: 2001-01-05 07:06:51

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> A juz. Glupio Ci i tyle. Dyletant jestes, bo nawet nie czytasz prasy, a
> zawodowa wiedze opierasz na organie pana Michnika et al.

Czytam, czytam, nawet niektore newsy, a Gaz Wyb nie czytuje. Ale moze Pan
mnie sledzisz? :-)))

Wsrod
> czolowki jest firma od ktorej bierzesz pieniadze (Novartis).

Jakie pieniadze?
Moze jakis skan?

> Moze pora pomyslec o innym zawodzie?
>
> Miro

Moj zawod mi odpowiada.
Jak widze Panu wlasny, fascynujacy swiat.
Spokoju zycze

10. Data: 2001-01-05 18:05:25

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <000901c076e5$59ffd260$daac199d@hosp.torun.pl>,

> Czytam, czytam, nawet niektore newsy, a Gaz Wyb nie czytuje. Ale moze
Pan
> mnie sledzisz? :-)))

Widze jaki poziom intelektualny reprezentujesz. Nauczyli Cie ze Ziemia
jest plaska i nie akceptujesz ze to moze byc nieprawda.

> Wsrod
>
> Jakie pieniadze?
> Moze jakis skan?

Nie powiesz, ze dajesz podcierac tylki nazwiskiem "Jaroslaw Laczkowski"
bandzie zbrodniarzy i oszustow ze Szwajcarii (centrala Novartis) za
darmo? Uprawiasz ich promocje dla zasady, z glupoty, dla zbawienia
ludzkosci, czy co?

> Moj zawod mi odpowiada.

I to wlasnie jest problem, ze nie kumasz ze cos jest nie tak. Oszustwa
Twojego sponsora Novartis byly na pierwszej stronie The Washington Post
pare dni pod rzad. Dziennik Polski z Krakowa nawet polknal ja, i
buzkoPAPu. Widac do Torun sniegiem zasypalo w tym czasie.
Rok temu dalem Ci prace domowa. Pisales brednie nt. szkodliwosci marychy
i tytoniu , a ja dalem Ci namiar na Przeglad Lekarski z 69 i 72, gdzie
miasz wylozone, jestes w slepej uliczce i ze sztuczka polega na
fermentacji lisci. I co? Stawiam Guinessa, ze olales i nie wygrzebales z
biblioteki. Tylko rozpisujesz sie tym co przeczytasz w
sobotnim dodatku organu pana Michnika. Zawodowcu...

> Jak widze Panu wlasny, fascynujacy swiat.

Fascynuje mnie jak to mozliwe ze dokonuje sie ponad 200 pseudomedycznych
zbrodniczych eksperymentow w Polsce, i ani jedna osoba nie podnosi
rabanu (procz mnie).

Miro

PS. I co tam doczytales sie o Novartis tym raporcie WP?

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

odnosnie pieprzykow
problem z brzuchem....