oglupilo mnie

1. Data: 2004-02-22 00:08:29

Temat: oglupilo mnie
Od: " notoklops" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakochalem sie w swojej kolezance, do tej pory wierzylem w przyjazn miedzy
kobieta a mezczyzna, a tu takie cos. :/ Znam sie juz od dawna, powinienem
bawic sie w podchody i stopniowo pokazywac, ze cos ze mna nie tak, czy
szczerze walnac prosto z mostu co czuje? :/

Jestem ciekawy waszej opinii

1. Data: 2004-02-22 02:17:27

Temat: Re: oglupilo mnie
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bawic sie w podchody i stopniowo pokazywac, ze cos ze mna nie tak, czy
> szczerze walnac prosto z mostu co czuje? :/

Jak wiesz co czujesz, jesteś pewien tego to jesteś wielkim szczęściarzem :).
Ja na twoim miejscu czym prędzej skombinował bym jakiś najpiękniejszy kwiat,
wyciągnął bym jakiś pierścionek (chociażby z płatków śniadaniowych ;)) i
pobiegł do niej i powiedział to co mi leży na sercu ...

pamiętaj że z każda minutą zamkniętych oczu tracisz 60 sek. świata.
Z każdą chwilą samotności tracisz ocean życia....

....a żyje sie tylko raz

> Jestem ciekawy waszej opinii
Kto pyta nie błądzi. Kto odpowiada, ten sie mota ;)

1. Data: 2004-02-22 09:53:23

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

notoklops napisał(a):

> [...]
> juz od dawna, powinienem bawic sie w podchody i stopniowo
> pokazywac, ze cos ze mna nie tak, czy szczerze walnac prosto z

Odpowiedz jest tylko jedna -niezaleznie co zrobisz to i tak bedzie zle
:DDDD
ale glowa do gory :)
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2004-02-22 10:02:37

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

shadowofdarknes <s...@w...pl> napisał(a):

> pamiętaj że z każda minutą zamkniętych oczu tracisz 60 sek. świata.

ale za to zyskujesz 60 sek. ukojenia dla gałek ocznych...

> Z każdą chwilą samotności tracisz ocean życia....

i zyskujesz lepsze poznanie samego siebie...

> .....a żyje sie tylko raz

zdania są podzielone ;)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-02-22 10:54:38

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mixxos <m...@d...fdfd> napisał(a):

> Odpowiedz jest tylko jedna -niezaleznie co zrobisz to i tak bedzie zle
> :DDDD
> ale glowa do gory :)

Cokolwiek zrobisz i tak bedzie dobrze! Ale to w przypadku jesli uczysz sie z
wlasnych doswiadczen.
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-02-22 12:46:30

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyciągnął bym jakiś pierścionek (chociażby z płatków śniadaniowych ;)) i
> pobiegł do niej i powiedział to co mi leży na sercu ...

Tak nagle? Nie dostanie szoku? Moze ona chce sie tylko kolegowac? Mysle, ze
nie spodziewa sie tego

1. Data: 2004-02-22 15:07:56

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak nagle? Nie dostanie szoku? Moze ona chce sie tylko kolegowac? Mysle,
ze
> nie spodziewa sie tego

A jeśli marzy o tym po nocach ?? ;)
Na pewno będzie to szok, ale co tam ile można się bawić w podchody ?? Ja
lubię sytuacje w których wszystko jest jasne ...

1. Data: 2004-02-22 19:55:00

Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihihihi...Jesli uwaza, ze mozesz byc TYLKO przyjacielem i nigdy nie bedzie
w stanie "przejść" do Milosci, to niezaleźnie czy bedziesz robił podchody,
czy "walniesz" prosto z mostu, to i tak nie bedzie mialo znaczenia.
A z drugiej strony terapia szokowa przynosi czasem zaskakujące rezultaty.

A tak na powaznie - wg mnie (i staram sie tego trzymać) nie warto niczego
ukrywac w sferze uczuć. Uczucia to wlasnie taka sfera, ktorej nalezy sie
szczerosc i uczciwosc i tylko bazując na prawdzie można zaczać konstrukcje
jakiejść "uczuciowej budowli".
Nie mowiąc nic Ty sam sie pewnie męczysz....no i jesli Ona sie czegos
domysla (a kobitki czesto widzą to, co wydaje nam sie dobrze zamaskowane i
co staramy sie ukryć), to równiez moze Ją to dręczyc. Wyjaśnijcie sobie na
spokojnie. Bedziesz wiedzial, czy utwierdzanie sie w uczuciu do Niej ma w
ogole sens, czy lepiej zacząć się "odkochiwać"

Pozdrawiam <machanie rączką>

kffiat

1. Data: 2004-02-22 20:03:40

Od: "Aneta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

notoklops <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bawic sie w podchody i stopniowo pokazywac, ze cos ze mna nie tak, czy
> szczerze walnac prosto z mostu co czuje? :/

To kwestia temperamentu. Mnie wszelkie podchody męczą i dławią.
Walnęłabym prosto z mostu : Facet, ty mi się podobasz.
Co gość z tym zrobi, to już jego sprawa, ale mnie na pewno lżej byłoby na
duszy.
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2004-02-22 20:10:47

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiat <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> spokojnie. Bedziesz wiedzial, czy utwierdzanie sie w uczuciu do Niej ma w
> ogole sens, czy lepiej zacząć się "odkochiwać"

dzieki za odpowiedz. Czy masz moze gadu gadu, czy moglbym z toba porozmawiac?

cel
Re: Analiza Milosci
Zobaczmy.
Skąd tyle agresji?