ogórkowa-pomocy

1. Data: 2002-10-30 12:58:08

Temat: ogórkowa-pomocy
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac

Anet

1. Data: 2002-10-30 13:00:36

Temat: Re: ogórkowa-pomocy
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac
>
> Anet

Ojej, chyba jedynie rozcieńczyć... ? a potem doprawić na nowo...
MiKa

1. Data: 2002-10-30 13:03:13

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anet" wrote:

> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac

1.Wiecej śmietany dodac

2. Dogotowac troche wywaru, dodac ziemniaków, i polaczyc z reszta

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-30 13:04:04

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac

Ja dolewam mleka, troche sie odkwasza:)

Pzdr.
Dorota

1. Data: 2002-10-30 13:08:13

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Idę obierać ziemniaki. mam nadzieję że będzie zjadliwe. Dzieki

Anet

1. Data: 2002-10-30 13:11:36

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac
Może odlać trochę zbyt kwaśnego wywaru i w to miejsce dolać tyle samo
jarzynowego wywaru, któy trzeba pewnie extra zrobić. Można też dolać
przegotowanej wody, ale w ten sposób obniży sie wartość odżywczą zupy.
Przypomniało mi się przy okazji stare powiedzenie: gość w dom - woda do zupy
-mirka

1. Data: 2002-10-30 15:30:15

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac
------
Dolac slodkiej smietanki:))) Albo w ogole jakos rozcienczyc...
Gosia

1. Data: 2002-10-30 15:43:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> co zrobić z ogórkową która wyszła za kwaśna. Tylko nie mówcie że wylac

Tak z ciekawości zapytam ile tych ogórków dałaś i dla kogo ta zupa jest za
kwaśna...
Właśnie zrobiłam ogórkową... Nawet ciut mało kwaśna mi wyszła... i pewnie
rodzina mi będzie marudzić w drugą stronę.
A jak się nie boisz tłuszczy to bym dodała masła tak w proporcji łyżeczka na
talerz zupy. (No chyba, że już jest bardzo tłusta i mimo to czuć, że za
kwaśna)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-30 16:19:50

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za pomoc. Zupę uratowałam. Po prostu ugotowałam druga ogórkową tylko
bez ogórków. Połaczyłam i było ok. Tylko teraz mam problem jak przechować
taaaką ilosc zupy, co by się nie zepsuła.

Anet

1. Data: 2002-10-30 17:11:03

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anet" wrote:

> dzięki za pomoc. Zupę uratowałam. Po prostu ugotowałam druga ogórkową
> tylko bez ogórków. Połaczyłam i było ok. Tylko teraz mam problem jak
> przechować taaaką ilosc zupy, co by się nie zepsuła.

w garki pomniejsze i do lodówki,
no i zamrozic tez mozesz.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

refleksje mnie nachodzą (chyba OT)
jak przechować
Powiedzmy że dalej przed pierwszym:)
maszynka do chlebka sprzedam
Ciasto "Dewotka" (Przekładaniec :)) - rezultat