ogrodzenie betownowe

1. Data: 2011-04-20 16:39:12

Temat: ogrodzenie betownowe
Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam ogrodzić się właśnie czymś w tym typie...
http://www.spec-bet.pl/index.php?d=51

... i w zwiazku z tym mam pytanie.
Czy te ogrodzenie są trwałe? Dochodziły mnie słuchy, że
jest ono zrobione z betonu wibrowanego, przez co niby bardziej
trwałego. Mam jednak co do tego pewne watpliwości, ponieważ
widziałam juz takie ogrodzenia popękane. Ile ono wogole postoi, w
przybliżeniu?
Słyszałam tez, ze
poniewaz przesła sa 2m to pomimo wtopionego 'rusztowania'
chwieją sie na tej, badz co badz sporej dlugosci.
Ach no i, czy niefachowiec postawi takie ogrodzenie.
Prosze o rady

2. Data: 2011-04-20 17:18:12

Temat: Re: ogrodzenie betownowe
Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
pozdrawiam

Skorko, nie idź tą drogą! To brzydkie jest.

3. Data: 2011-04-20 17:49:46

Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 19:18, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
> Skorko, nie idz ta droga ! To brzydkie jest.

Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
A co proponujesz w miare taniego?

4. Data: 2011-04-20 17:57:12

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "skorka" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci
r.googlegroups.com...

> Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
> A co proponujesz w miare taniego?

Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)
Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak
chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.
Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali
fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

5. Data: 2011-04-20 19:17:51

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:57:12 +0200, Mirek napisał(a):

> Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
> moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
> na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

Dodałbym do tego, że wiele MPZP zabrania takich ogrodzeń (i słusznie, bo
tylko szpecą okolicę). To by należało też sprawdzić, jeśli nie ma się
pewności, że można.

> Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak
> chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.

Albo siatka a na niej zielone :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

6. Data: 2011-04-21 06:49:09

Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 19:57, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
> Uzytkownik "skorka" <p...@t...pl> napisal w
wiadomoscinews:ec7a830f-1430-4a4e-ac55-323e2f5161fa@
j25g2000vbr.googlegroups.com...> On 20 Kwi, 19:18, "Mirek"
<m...@w...neostrada.pl> wrote:

> [...]
> Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali
> fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?
O to sie wzielam zalamalam :(
O sosiadow i ich preferencje co do mego ogrodzenie to
juz dawno nie dbam i gdyby to jedynie odemnie zalezało
to postawilabym o takie
http://www.dombal.com.pl/panele/panele-nowoczesne/pa
nele-zaluzja.html
tak wiem jestem odludkiem, ale ale jak powszechnie wiadomo, deska sie
zsechnie i wciagnie
gabaryt lacznie z zakladka.
Jeszcze cos takiego mi chodzi po glowie, bodajże w nomi to
sprzedaja.
http://www.ogrodzeniapanelowe.eu/10-Ogrodzenia-wysok
ie.html

7. Data: 2011-04-21 07:38:01

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

Tu masz interesujący wątek :
http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rze
czy-w-nowej-polsce,428744.html

8. Data: 2011-04-21 08:18:01

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 09:38, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
> Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?
>
> Tu masz interesuj cy w tek :http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rz
eczy-w-nowej-polsc...

No kurna, zaprawde jakby masz racje, coś
jak katakumba za zycia.
No to sie kompletnie zalamałam, bo nie o
garsc luxusu dla ubogich mi chodzilo a o
szybkie i skuteczne odgrodzenie sie od cudzych
psow, kotow, chudych kurczakow i ...
ewentualna ciekawosci międzysąsiedzka, jakoze
sasiedzwo mam niemalze sklejona ze mna - stare
budownictwo. No i wiele innych takich czynnikow.
No nic, bede sie rozgladac z czyms inszym.

9. Data: 2011-04-21 08:20:58

Temat: Re: ogrodzenie betownowe(na wszelka ewentualnosc)
Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2011-04-21 10:07:39

Od: Gregorius <n...@m...adresu.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 19:57, Mirek pisze:

> Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
> moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
> na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

Pewnych zalet jednak nie można im odmówić - są tanie i dobrze "izolują
od sąsiadów". Również nie przepadam za tym typem ogrodzenia, ale
całkowicie rozmyślnie chce użyć "betonki" na jednej krawędzi działki,
żeby odgrodzić się szczelnie od zapyziałej działki sąsiedniej. Od swojej
strony posadzę żywopłot i myślę, że będzie dobrze.

--
Gregorius

free shipping paypal wholesale all shoes (ugg boots timberland boots,munich shoes,nike,adidas,lv.guc ci,chanel,prada,polo,d&g ,dior,and so on ) http://www.24hours-onlin e.com/
free shipping paypal wholesale all shoes (ugg boots timberland boots,munich shoes,nike,adidas,lv.guc ci,chanel,prada,polo,d&g ,dior,and so on ) http://www.24hours-onlin e.com/
Zlecenia + Profile firm budowlanych i fachowców
Sprzedam mieszkanie - Wrocław, Gądów - http://sprzedambezposred nio.pl/
piec WOLF błąd 25