ogrzewanie elektryczne

1. Data: 2001-07-25 19:17:03

Temat: ogrzewanie elektryczne
Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam taki wielki problem chce zamontowac ogrzewanie centralne gdyz do cieplej
wody zainstaluje przeplywowke(chyba lepszy pomysl niz bojler?)
no wiec wracajac do ogrzewania dano mi do wyboru
1. piece akumulacyjne dynamiczne lub statyczne (co prawda do konca nie
rozumiem roznicy miedzy nimi) porzadny piec dynamiczny stible kosztuje
gdzies w okolicy 1800 zl za 2 kw statyczny duzo mniej (na caly dom okolo
12kw w piecach)
2. piec CO elektryczny 4kw teoretycznie facet powiedzial ze za 6 tys zrobi
cala inastalacje razem z rurkami , grzejnikami i piecem , w inastalacji ma
byc okolo 15litrow wody
I teraz pytanie co sie bedzie bardziej oplacalo , gdyz na cala instalacje
razem z piecami akumulacyjnymi potzrebuje okolo 10tys zl, wiec jezli koszt
uzytkowania niewiele bedzie sie roznil to wole tansze ale nie znam sie na
tym i boje sie zeby sprzedawcy mnie w maliny nie wpuscili?
czy tez wogole z tego zrezygnowac ale jest problem gazu ni ma ani nie mozna
dac butli a oleju nie chce!
Prosze pomozcie z gory dziekuje!
Rafal
b...@c...com.pl