ojciec na urlopie

1. Data: 2004-05-14 20:55:31

Temat: ojciec na urlopie
Od: "Tomaszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak w temacie: czy ojciec moze isc na maciezynski urlop, zamiast
matki??
po jakim czasie od narodzin??? bo chyba nie od razu.
Prosze o pomoc w tej kwesti.
Pozdrawiam
Tomasz

2. Data: 2004-05-15 13:16:28

Temat: Re: ojciec na urlopie -mi tez nie chce pomoc !!!!!!! :-(((((((
Od: "Tomaszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-05-15 18:56:29

Od: "ali&kali" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pisz tu

ON ci we wszystkim pomoże

Ali

4. Data: 2004-05-15 20:47:44

Od: "Tomaszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tobie tam na pewno pomoga!!!
mnie niestety ta grupa nie interesuje w tym temacie!
jak nie jestes wstanie pomoc to w ogole nie zabieraj glosu!
po co ludzie maja takie glupie oddzywki sciagac, czytac i marnowac czas!
Zastanow sie czasem nad tym, co chcesz napisac i pozniej, czy aby napewno
chcesz nacisnac ikone WYSLIJ
Pewnie niczego cie nie naucze, bo tacy jak ty nie przyjmuja nauki, ale moze
pare osob zablokuje twoje glupie posty,
tak i ja uczynilem
<bash>
Tomasz

5. Data: 2004-05-18 04:28:57

Od: "ali&kali" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie niczego cie nie naucze, bo tacy jak ty nie przyjmuja nauki, ale
> [...]

Oj urlopik ci się przyda, nawet macierzyński

Ali

Ojciec na maciezynskim...
Re: dlaczego nikt z was nie chce mi pomoc?!!!
Spotkanie
Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?
[OT] acapella.pl - mozesz pomoc!