okropna bakteria

1. Data: 2007-02-01 11:10:11

Temat: okropna bakteria
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

MAM PROBLEM ZE SWOJĄ CÓRKA 11 LETNIĄ, WYKRYTO U NIEJ HELICOBAKTER
PYROLI, LECZYLAM JA ANTYBIOTYKAM , MINEŁO JUZ PONAD DWA TYGODNIE, A
OBJAWY SA DALEJ TAKIE SAME. PROSZE NIECH KTOS MI DORADZ CO MAM ROBIC
DALEJ, ONA SIE BARDZOA MECZY. MOZE POWINNAM ZROBIC JEJ WSZYSTKIE
BADANIA W SZPITALU?, A MOZE TO JEST INNA PRZYCZYNA ?JAK KTOS MIAŁ TAKI
SAM PROBLEM TO PROSZE NIECHNAPISZE. POZDRAWIAM

2. Data: 2007-02-01 13:46:44

Temat: Re: okropna bakteria
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 12:10, z...@p...onet.pl wrote:
> MAM PROBLEM ZE SWOJĄ CÓRKA 11 LETNIĄ, WYKRYTO U NIEJ HELICOBAKTER
> PYROLI,

Co dolegało córce?
Jak wykryto? Poprzez badanie krwi, czy po wykonaniu gastroskopii?

> LECZYLAM JA ANTYBIOTYKAM , MINEŁO JUZ PONAD DWA TYGODNIE, A
> OBJAWY SA DALEJ TAKIE SAME.

Tzn. jakie są objawy?
To, że objawy, które dokuczają córce nie minęły, wcale nie oznacza, ze
bakteria nie została "wytłuczona".

Najlepiej powtórzyć badanie na Helicobakter, a jeśli dokuczają
problemy żołądkowe, pójść do lekarza. Prawdopodobnie przydałoby się
wykonanie gastroskopii.
Poza tym, po terapii antybiotykowej, problemy żołądkowe mogą się
nasilić, co wcale nie oznacza, że mamy do czynienia z chorobą
pierwotną, na którą antybiotyk został podany. Antybiotyk (przy okazji
"zabijania" bakterii Helicobacter), zaburzył całą naturalną florę
bakteryjną przewodu pokarmowego, co może być przyczyną przykrych
dolegliwości. (Można je złagodzić podając córce jogurty lub kupić w
aptece Trilac).
Jednak mimo wszystko proponowałabym pójście do dobrego gastrologa, w
celu dokładnego wyjaśnienia przyczyn dolegliwości.

> PROSZE NIECH KTOS MI DORADZ CO MAM ROBIC
> DALEJ, ONA SIE BARDZOA MECZY. MOZE POWINNAM ZROBIC JEJ WSZYSTKIE
> BADANIA W SZPITALU?, A MOZE TO JEST INNA PRZYCZYNA ?

Jak ktoś może Ci napisać jaka może być przyczyna, jeśli nie piszesz,
jakie córka ma dolegliwości? :)
Kompleksowe badania rzeczywiście mogłyby okazać się przydatne, jednak
jeśli można wykonać je ambulatoryjnie, to chyba lepiej oszczędzić
córce takich przykrych przeżyć jak pobyt w szpitalu (w którym - nie
daj Boże - może złapać kolejną bakterię).

>JAK KTOS MIAŁ TAKI
> SAM PROBLEM TO PROSZE NIECHNAPISZE. POZDRAWIAM

Pozdrawiam ciepło :)
Maja

3. Data: 2007-02-01 16:00:45

Od: "izatka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z powtarzaniem badania na HP jest jeden problem. Większość dostępnych
testów "z krwi" nie polega na oznaczeniu bakterii jako takiej, ale
przeciwciał wytwarzanych przeciw niej. Nie jestem pewna, czy są
dostępne testy na obecność antygenu. W takim przypadku wykonanie
testu da wynik dodatni bez względu na to czy paskudztwo wytłukło, czy
nie, bo p/c pozostają we krwi nawet do 2 lat. A poza tym nie napisałaś
czym to tłukli, bo jeżeli np. Metronidazolem (m.in.) to ma prawo się
źle czuć jeszcze przez jakiś czas, bo to nie jest lek tak całkiem
obojętny, a zwłaszcza na wątrobę (nudności nawet wymioty, brak
apetytu, bóle i zawroty głowy itp.). Pozdrawiam, Izatka

4. Data: 2007-02-01 18:24:49

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 14:46, "Maja" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
> córce takich przykrych przeżyć jak pobyt w szpitalu (w którym - nie
> daj Boże - może złapać kolejną bakterię).

badanie usg, gl.vag. Czy to powazne?
KRIOTERAPIA ZA DARMO!!!! ZIMNE KĄPIELE - ZAPRASZAMY
Cisnieniomierz z arytmia a stymulator?
Różnica w wielkości jąder po operacji na przepukline...
Laryngolog - Poznań