okulista

1. Data: 2002-01-11 19:49:20

Temat: okulista
Od: "P_G" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od kilku lat mam chyba dosc duza wade wzroku (krotkowzrocznosc), nawet z
dosc niewielkich odleglosci wszystkie litery mi sie rozmazuja. Wlasciwie to
nic z tym nie robilem, pomijajac 1 wizyte u okulisty pare ladnych lat temu
(ucieklem z gabinetu) i okulary (-1,5), ktore tez dosc dawno zgubilem.
Stwierdzilem, ze chyba najwyzszy czas cos z tym zrobic, jednak samo badanie
wzroku mnie troche niepokoi. Na czym to wlasciwie polega: na tablicy prawie
nic nie widze wiec jak: komputerowo, dno oka czy co? Jest to dosc
nieprzyjemne, wpuszczaja jakies krople ???

Pozdro
P_G

P.S. Czy noszenie szkiel kontaktowych na codzien nie jest szkodliwe?
(Zwyklych okularow nigdy w zyciu nie zaloze.)

2. Data: 2002-01-11 20:09:01

Temat: Re: okulista
Od: "ja" <j...@j...ja> szukaj wiadomości tego autora

ja powiem tak: lepiej nie wiedziec i nie przerazac sie- w badaniu nie ma ani
krzytyny bolu ani strachu- sa tak: czytanie z tablicy, badanie oczu takim
przyrzadem , do ktergo przodem siadasz i patrzysz sie na wprost, no i dno
oka - zapuszczaja ci krople zebys nie poczul, a potem przykladaja do oka
takie male cos i zagladaja gleboko... :) nie ma sie czego bac, ja anwet nie
poczulem tego dotyku i sie pozniej dopytywalem co to bylo :) jesli okulista
jest ok na pewno ci wszystko wytlumaczy i sprawi ze poczujesz sie
zrelaksowany jak przed telewizorem przy piwku :)) serio.
pozdrawiam. j.a.

3. Data: 2002-01-11 20:34:46

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" <j...@j...ja> napisał w wiadomości

> [...]
> jest ok na pewno ci wszystko wytlumaczy i sprawi ze poczujesz sie
> zrelaksowany jak przed telewizorem przy piwku :)) serio.

No i dlaczego nie chcesz pkularów ???
Niektóre nawet dodają uroku;) a mój przyjaciel nosił kiedyś zerówki,
żeby wyglądać bardziej "intelektualnie". Śmialiśmy się z nim z tego do
rozpuku;), rzeczywiście było mu w nich świetnie.
skąd takie uprzedzenie ? Jest tyle pięknych oprawek.
Eva

4. Data: 2002-01-11 21:56:19

Od: "Jacek R." <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też noszę zerówki - fotochromy.

Jacek R.

Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
http://www.eboom.com/free/
Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpuku;), rzeczywiście było mu w nich świetnie.
> skąd takie uprzedzenie ? Jest tyle pięknych oprawek.

co sie dzieje w zlamanej kostce?
OFFTOPIC: Pilnie kupie materac przeciwodlezynowy
ból głowy
jądra
Jednostki.