olej dyniowy

1. Data: 2001-03-10 21:28:30

Temat: olej dyniowy
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecie cos o tym oleju? zaintrygowal mnie, bo w sumie zrobiony jest z
niedrogiego i pospolitego warzywa, a w sklepach ze zdrowa zywnoscia jest
sprzedawany w ciemnych i waskich buteleczkach (takich, jak syropy na
kaszel), a do tego kosztuje ok. 10 zl, a wiec jest bajonsko drogi...

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-03-11 19:41:40

Temat: Re: olej dyniowy
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Mar 2001 22:28:30 +0100, "rena" <r...@a...net.pl> wrote:

> [...]
>sprzedawany w ciemnych i waskich buteleczkach (takich, jak syropy na
>kaszel), a do tego kosztuje ok. 10 zl, a wiec jest bajonsko drogi...

To zastanow sie z jakiego kawalka dyni mozna olej wycisnac... Chyba
nie sadzisz ze z tego zoltego miaszu ktorego w dyni jest duzo? Ile byc
nie cisnela - oleju nie wycisniesz! Pozostaja pestki - a te najpierw
wydlubac trzeba a potem okazuje sie ze z duzej dyni masz mala garstke
- a i to bez dalszego zachodu mozna sprzedac... A jak zaczniesz olej
wyciskac - to po calej robocie z duzej dyni dostaniesz moze mala lyzke
oleju... Nie dziwota ze tani nie jest.

--
Darek

CD: bylo na 8-go jest: polszczyzna - b.dlugie
Łosos-The King !
Łosos -The King !
przeczytalam o kucharzu
maszynki do makaronu i pierogów gdzie i jakie kupić