omnic-gdzie najtaniej kupię?

1. Data: 2005-10-12 11:25:12

Temat: omnic-gdzie najtaniej kupię?
Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdzie kupie na Śląsku albo w internecie tanio ten lek? mój tata kupuje go za
48zl na recepę
może ktoś sam szukał i znalazł?byłabym wdzięczna za informacje
dziękuje
Aleksa_Be

2. Data: 2005-10-12 11:46:23

Temat: Re: omnic-gdzie najtaniej kupię?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kupie na Śląsku albo w internecie tanio ten lek? mój tata kupuje go za
> 48zl na recepę
> może ktoś sam szukał i znalazł?byłabym wdzięczna za informacje
> dziękuje

skoro jest na recepte to jak chcesz go kupic w internecie?

p.

3. Data: 2005-10-12 12:11:46

Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> skoro jest na recepte to jak chcesz go kupic w internecie?
>
> p.

może sklep interetowy ma swój sklep

4. Data: 2005-10-12 13:23:12

Od: si <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Aleksa_Be wrote:
> [...]
> 48zl na recepę
> może ktoś sam szukał i znalazł?byłabym wdzięczna za informacje

Niestety lek jest drogi, nie spotkałem apteki która sprzedawałaby go
taniej niż 48 PLN (a kupowałem na terenie Dąbrowy, Czeladzi, Katowic).
Zapytaj lekarza o zamiennik, podobno są tańsze ale ich wadą jest to że
obniżają ciśnienie (Omnic jest podobno najłagodniejszy pod tym względem)

si

5. Data: 2005-10-12 14:42:26

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może sklep interetowy ma swój sklep

skoro lek na receptę, to raczej "apteka" internetowa, a nie "sklep".
handel lekami na receptę jest dopuszczony tylko w aptekach (tzn. nie
on-line).

badanie poziomu cukru we krwi?
Kupię Książkę !
USMLE STEP 1 OVERVIEW!!