on kocha inna, ale mnie tez

651. Data: 2003-06-10 10:34:58

Temat: Re: (głupawka przedpołudniowa)
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek wrote:
> ps. a swoją drogą to już całkiem w tej anatomi się pogubiłem. Jeśli
> mam spermę zamiast mózgu to znaczy, że mam ją w głowie to mózg mam
> .... zamiast spermy w penisie ???

Wygląda raczej na to, że mózg mieści się w jądrach!
(co by mogło tłumaczyć męską rozdzielność obu półkul)

puchaty

652. Data: 2003-06-10 10:36:20

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "puchaty" <p...@w...pl>
mówi:

>Tak! Te sprawiają olbrzymie wrażenie.
>(szczególnie w rękach wirtuoza;-)

Bo to trzeba umieć graaać... :-)

Agnieszka (no i te lata praktyki)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

653. Data: 2003-06-10 10:41:27

Temat: Re: Re:OT on kocha inna, ale mnie tez
Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Jakub Słocki j...@s...net.nospam,
drżącą z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> zarowno moja jak i mojej zony.

Mam nadzieję, że bieliznę chociaż macie osobną i szczoteczki do zębów ;-)
MSPANC

To nie jest zamierzona złośliwość, miało wypaść serdecznie i z
przymrużeniem. oka :-)

Małgorzata z głupawką w dalszym ciągu
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

654. Data: 2003-06-10 10:48:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A po co?
>Czy p.Słoccy maja to jakieś specjalne "okazy",

No przeciez. Nie wiedzialas ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

655. Data: 2003-06-10 10:49:47

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie chcesz wiedzieć?
> Jeżeli On nie ma nic przeciwko odpowiedzi to chyba lepiej określić to
> jednoznacznie na grupie.

A po co? To ich prywatna sprawa. Nikt sie tu wzajemnie nie przepytuje z
kochanek i kochanków. Czy p.Słoccy maja to jakieś specjalne "okazy", które
mają wywlekać na forum swoje życie rodzinne?
Jakub napisał, że mają kochankę. IMO to wyczerpująca i jednoznaczna
odpowiedź. Co Ty u licha jeszcz chcesz wiedzieć?
No i jak to się ma do głónego wątku?
IMO nijak.
O.

656. Data: 2003-06-10 10:56:04

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wygląda raczej na to, że mózg mieści się w jądrach!
> (co by mogło tłumaczyć męską rozdzielność obu półkul)
>
> puchaty

Skomplikowane - musze to przemyśleć ;-)))
tylko którą półkulą ???

Sławek

657. Data: 2003-06-10 11:01:11

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bc4cip$7kp$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl
says...
> Osoba znana wszem jako Jakub Słocki j...@s...net.nospam,
> drżącą z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> Mam nadzieję, że bieliznę chociaż macie osobną i szczoteczki do zębów ;-)
> MSPANC

zarowno ja z zona, jak i my z kochanka, mamy te rzeczy rozlaczne, nawet
wiecej - nie podbieramy sobie nawzajem !

> To nie jest zamierzona złośliwość, miało wypaść serdecznie i z
> przymrużeniem. oka :-)

:)

K.

658. Data: 2003-06-10 11:13:05

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> W tym momencie jednak jestem (i chyba nie tylko ja, ale i cala psr)
> usatysfakcjonowana odpowiedzia.

Ja nie - przez Twoje 'rozperfumianie' problemu nie dostałem odpowiedzi
:-(

Qwax

659. Data: 2003-06-10 11:18:18

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie nie stanowi to problemu. Wiem, jak podchodzą do mięsa
> wegetarianie.

No to zejdź jeszcze głębiej i zadaj jeszcze jedno pytanie 'dlaczego' a
może złapiesz że 'per analogiam' zadanie jeszcze jednego pytania
'dlaczego' w przykładzie do którego odnosi się analogia daje ten sam
efekt! - i właśnie daje 'szerszą perspektywę.

<< Dużą sztuką jest znalezienie 'ostatniego' pytania "dlaczego?">>

Pozdrawiam
Qwax

660. Data: 2003-06-10 11:20:46

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.138.62>, ...@...Q says...
> Ja nie - przez Twoje 'rozperfumianie' problemu nie dostałem odpowiedzi
> :-(

a to, to nie jest odpowiedz?

K.

Re: katolicyzm a prezerwatywy