opalanie natryskowe - w-wa

1. Data: 2004-12-18 18:24:39

Temat: opalanie natryskowe - w-wa
Od: "ilonka_hh_" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w warszawie mozna wykonac opalanie natryskowe i jakie sa tam ceny ?
Zastanawiam sie czy lepiej pochodzic przed studniówka na solarium czy isc na
opalanie natryskowe. Pozdro

1. Data: 2004-12-18 20:55:02

Temat: Re: opalanie natryskowe - w-wa
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Dec 2004 19:24:39 +0100, in pl.rec.uroda "ilonka_hh_"
<i...@p...onet.pl> wrote in
<2...@n...onet.pl>:

>gdzie w warszawie mozna wykonac opalanie natryskowe i jakie sa tam ceny ?

w co drugim (no, co trzecim) salonie. np. w Nathalie na Stawki 2
(parter Intraco). cena to ok. 80-100 pln.

>Zastanawiam sie czy lepiej pochodzic przed studniówka na solarium czy isc na
>opalanie natryskowe. Pozdro

proponowałabym dobry samoopalacz albo balsam brązujący i solarium w
umiarkowanych dawkach, może być z jakiś przyspieszaczem. to spray
bronzing to chała. znajoma wyszła w ciapki (była w Dermice, zdaje
się). ja zrobiłam sobie próbę na ręce, bo chciałam się przemienić w
Mulatkę przed weselem best friend. kolor był brunatny, nieładny,
sztuczny - a poza tym, zmył się po dwóch dniach do smug i plam. nie
zdecydowałam się.

amg

zachwalam, bo mam żal :)
Gdzie czarny, męski polar?