opalanko jak w usa...ciekawe :)

1. Data: 2004-08-28 14:44:39

Temat: opalanko jak w usa...ciekawe :)
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sunless.pl
pierwsze w Polsce - w Krakowie - jak miło;)
ciekawa jestem cen
w pierwszym tygodniu ma być 50% taniej...
ja nie idę bom już opalona na brąz po wakacjach:D
jak się ktoś wybierze to proszę o info co i jak
kroofka

1. Data: 2004-08-28 14:51:03

Temat: Re: opalanko jak w usa...ciekawe :)
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w pierwszym tygodniu ma być 50% taniej...
> ja nie idę bom już opalona na brąz po wakacjach:D
> jak się ktoś wybierze to proszę o info co i jak

Zaraz przypomina mi sie odcinek "Przyjaciol" w ktorym Ross korzystał z
takiej kabiny (i oczywiscie przesadzil)
Ciekawe czy sie przyjmie.

Kamila

1. Data: 2004-08-28 15:38:15

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamila l...@u...pl ...

> Zaraz przypomina mi sie odcinek "Przyjaciol" w ktorym Ross korzystał z
> takiej kabiny (i oczywiscie przesadzil)
> Ciekawe czy sie przyjmie.

Przesadził bo opalał sie cały czas z jednej strony :)))))

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
"_")

1. Data: 2004-08-29 01:55:52

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kroofka" <k...@p...onet.pl> wrote :

> http://www.sunless.pl
> pierwsze w Polsce - w Krakowie - jak miło;)

ee, jak to dziala ? bo jesli rozpyla samoopalacz to co z np oczami ?
Ja chce taki w warszawie.

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

1. Data: 2004-08-29 08:40:12

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
97...

> ee, jak to dziala ? bo jesli rozpyla samoopalacz to co z np oczami ?
> Ja chce taki w warszawie.

Jak otworza to to juz w Krakowie to pojde i zdam potem relacje, a co tam,
zaryzykuje, najwyzej zrobicie dobroczynna grupowa skladke dla mnie na
operacje skory ;))

1. Data: 2004-08-29 10:27:33

Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Zaraz przypomina mi sie odcinek "Przyjaciol" w ktorym Ross korzystał z
> takiej kabiny (i oczywiscie przesadzil)
> Ciekawe czy sie przyjmie.

hihihi to był dobry odcinek- dzięki za przypomnienie...właśnie mam zamiar
sobie obejżeć :))) Jak tylko w moim mieście powstaną takie kabinki to od
razu się wybiorę. Jak na razie pozostaję wierna solarium.

Pozdrawiam Aga- smutna bo we wtorek kończy się karnet na solarium :((

1. Data: 2004-08-29 11:49:22

Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tulipanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

obejżeć!!!!!! Matko kochana przepraszam- oczywiście obejrzeć

Pozdrawia Aga- czerwona ze wstydu :)))

1. Data: 2004-08-29 18:19:20

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tulipanna"
> Pozdrawia Aga- czerwona ze wstydu :)))
Nie wstydz sie, tylko przypomnij przynajmniej, z ktorej
serii jest ten odcinek, to sobie wyciagne pakiecik i sama obejrzę:)
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-08-29 19:35:30

Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Tulipanna"
> Nie wstydz sie, tylko przypomnij przynajmniej, z ktorej
> serii jest ten odcinek, to sobie wyciagne pakiecik i sama obejrzę:)

odcinek 3 serii 10 :))))
ale się uśmiałam...

Pozdrawiam Aga

1. Data: 2004-08-30 06:32:28

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tulipanna" <
> odcinek 3 serii 10 :))))
> ale się uśmiałam...
Uch, no to dopiero za pare tygodni ;-) Alez na czasie jestescie!
Asia

30 -sta rocznica ślubu
prostownica
Przebicie uszu
Cienie pod oczami
farba do włosów Joanna - raczej nie polecam