oparzylem sobie palec mlekiem:((((

1. Data: 2003-10-15 23:49:09

Temat: oparzylem sobie palec mlekiem:((((
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

co poradzicie na ten bol?
SZybko

!!!!!!!!
ałłłłaaaaaaaa
Jacek

--
j...@p...pl
GG: 207344 : ICQ: 7431290

2. Data: 2003-10-16 03:12:02

Temat: Re: oparzylem sobie palec mlekiem:((((
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 01:49:09 +0200, Jacek23 wrote:

> co poradzicie na ten bol?

Po posmarowamiu maścią tormentiol bólu nie czuć.
Na drugi raz wkładaj od razu palec pod kran z zimna wodą.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-10-16 03:30:40

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message
> co poradzicie na ten bol?
> SZybko
>
> !!!!!!!!
> ałłłłaaaaaaaa
> Jacek
>

> --
> j...@p...pl
> GG: 207344 : ICQ: 7431290

Juz za pozno. Nastepnym razem pod zimna wode. A jeszcze skuteczniejsza
metoda to na przemian pod zimna i pod goraca, tak zeby bylo dobre krazenie.

4. Data: 2003-10-16 06:41:22

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jacek23,

W Twoim liście datowanym 16 października 2003 (01:49:09) można przeczytać:

Sprobuj pianka Panthenol.

--
Pozdrowienia,
Anka

5. Data: 2003-10-16 08:31:43

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> On Thu, 16 Oct 2003 01:49:09 +0200, Jacek23 wrote:

> Po posmarowamiu maścią tormentiol bólu nie czuć.
> Na drugi raz wkładaj od razu palec pod kran z zimna wodą.

no i oczywiscie zadnego polewania alkoholami i smarowania
tluszczami.

znik.

6. Data: 2003-10-16 08:35:56

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

następnym razem: palec w zimną wodę na dłuższy czas; potem ewentualnie żel
tercool- zawiera substancję miejscowo znieczulającą

7. Data: 2003-10-16 09:04:21

Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na drugi raz wkładaj od razu palec pod kran z zimna wodą.

Z doswiadczenia wlasnego powiem, ze to najgorszy sposob.
Nagla zmiana temp przyspiesza powstawanie pecherzy ktore to
potem najbardziej bola. Wkladajac pod zimna wode usmierzamy
bol chwilowo. Po prostu nie likwidujemy przyczyny bolu tylko go nie czujemy.
Na takiej samej zasadzie jak sportowcy kontuzjowane miejsce traktuja
lodem syntetycznym.
Co do oparzen to mi najbardziej pomaga potraktowanie bialkiem.
Nie usmierza bolu tak bardzo jako woda, ale przechy prawie wogole nie ma i
za pare minut jest ok.

Pozdrawiam

---

8. Data: 2003-10-16 12:06:10

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Z doswiadczenia wlasnego powiem, ze to najgorszy sposob.

Kożystaj z doświadczeń bardziej doświadczonych. Podstawą jest chłodzenie
miejsc(a) poparzonych. Nawet do 20 minut.

> Nagla zmiana temp przyspiesza powstawanie pecherzy ktore to
> Nie usmierza bolu tak bardzo jako woda, ale przechy prawie wogole nie ma i
> za pare minut jest ok.

A jeśli u dorosłego są poparzone nogi brzuch i plecy - skąd mam wziąć tyle
białka ?

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

9. Data: 2003-10-16 12:09:46

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
> Juz za pozno. Nastepnym razem pod zimna wode. A jeszcze skuteczniejsza
> metoda to na przemian pod zimna i pod goraca, tak zeby bylo dobre
krazenie.

Skuteczniejsza? Chyba w powiększeniu obrażeń Spróbuj sobie na poparzoną
twarz nalać gorącą wodą. Ja rozumem, że większość oparzeń z jakimi się
grupowicze spotykają to "oparzony paluszek" jednak w życiu można wiele się
spodziewać.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

10. Data: 2003-10-16 15:24:50

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem najbardziej bola. Wkladajac pod zimna wode usmierzamy
> bol chwilowo. Po prostu nie likwidujemy przyczyny bolu tylko go nie

Mnie sie wydaje ze leczenie temperatura nie ma na celu usmierzenie bolu ale
polepszenie ukrwienia. Nie wiem dlaczego polepszenie krazenia pomaga ale
pomaga. Ja zawsze wkladam oparzenie do zimnej i goracej wody na przemian i
efekt jest bardzo dobry.

dziwne samopoczucie
Bezalkoholowe wakacje
defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolo g) we Wrocławiu>
Obnizenie poziomu testosteronu...