operacja plastyczna

1. Data: 2002-05-02 11:40:29

Temat: operacja plastyczna
Od: "Ola" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam do Was prosbe o adresy miejsc gdzie moglabym wykonac operacje plasyczna
piersi (zmiana ksztaltu - nie powiekszenie, nie zmiejszenie), oraz brzucha -
po ciazy pozostalo duzo bardzo widocznych rozstepow i nadmiar skory. Moze
ktos orientuje sie w kosztach takich operacji (czy mozna to zrobic za jednym
razem) i moze znacie jakis dobrych specjalistow. Interesowalby mnie teren
Maloposki (Krakow), ale jesli gdzies w Polsce jest jest swietny chirurg, to
pojade.

Z gory bardzo dziekuje za rady,

Pozdrawiam,
Ola

2. Data: 2002-05-02 12:19:50

Temat: Re: operacja plastyczna
Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <O...@w...pl> napisał w wiadomości
Zanim zdecydujesz się na zabieg powiększenia piersi, odsyłam Cię na strony,
gdzie dowiesz się o niebezpieczeństwach wszczepienia protez silikonowych.
Jeśli to Cię nie przekona i dalej będziesz chciała poddać się operacji,
podam Ci adresy klinik.
m a r g a r e t k a

http://wiadomosci.tvp.com.pl/warszawa/euroexpress/ro
k2001/5/22/silikong13/si
likong13.asp

http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?art=4462&dzial=
2

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_980805/n
auka/nauka_a_1.html

http://www.pfm.pl/u235/navi/174278

http://www.pfm.pl/u235/navi/176967/back/174854

3. Data: 2002-05-02 15:26:27

Od: "Ola" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim zdecydujesz się na zabieg powiększenia piersi, odsyłam Cię na
strony,
> gdzie dowiesz się o niebezpieczeństwach wszczepienia protez silikonowych.
Ale ja wyraznie napisalam ze nie chce powiekszac, tylko "podniesc" - zadnych
protez...

> Jeśli to Cię nie przekona i dalej będziesz chciała poddać się operacji,
> podam Ci adresy klinik.
Poprosze.

Ola

4. Data: 2002-05-02 15:53:08

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" napisała:
> Zanim zdecydujesz się na zabieg powiększenia piersi, odsyłam Cię na
strony,
> gdzie dowiesz się o niebezpieczeństwach wszczepienia protez silikonowych.

Przeciez kolezanka wyraznie napisala, ze nie chce powiekszac piersi.
Poza tym odsylam do ponownego dokladnego przeczytania
podanego przez Ciebie linku oraz polecam rozmowe z jakims chirurgiem
plastycznym.

Virge

5. Data: 2002-05-02 16:16:57

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprosze.

Ok. Pamiętaj tylko, że zanim wybierzesz klinikę, dowiedz się czy jest
zrzeszona w Stowarzyszeniu Chirurgów Plastyków.
Powodzenia,
m a r g a r e t k a
http://bestmed.lodz.pl/
http://www.chirurgiaplastyczna.info/
http://www.klinikasfera.pl/chirurgia/
http://www.knakiewicz.wroc.pl/kontakt/kontakt.htm
http://www.jollymed.pl/
http://www.medi-art.pl/gabinet.html
http://www.chirurgia-plastyczna.pl/
http://www.przychodnia.pl/p.niemki/POL.htm
http://www.gabinet1.medi.pl/
http://www.klinika2000.pl/
http://www.rydygier.com.pl/

6. Data: 2002-05-02 16:24:05

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Poza tym odsylam do ponownego dokladnego przeczytania
> podanego przez Ciebie linku oraz polecam rozmowe z jakims chirurgiem

Nie musisz mnie odsyłać, bo to nie ja wybieram się na zabieg, gdybym jednak
chciała skorzystać z takiej możliwości, to chciałabym poznać wszystkie za i
przeciw. Fakt, dokladnie nie przeczytałam postu Oli (sorry), ale zmieniając
kształt piersi mozna skorzystać z protez silikonowych. Obecnie dosatępne to
okrągłe i w kształcie kropli (to tak do Twojej wiadomości :o) ).
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

7. Data: 2002-05-02 17:34:29

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kształt piersi mozna skorzystać z protez silikonowych. Obecnie dosatępne
> okrągłe i w kształcie kropli (to tak do Twojej wiadomości :o) ).

Warto tez wspomniec, ze wszystkie protezy mozna podzilic na gladkie
lub chropowate, a oprocz protez silikonowych dostepne sa protezy
wypelniane hydrozelem i sola fizologiczna.

Virge

8. Data: 2002-05-02 17:48:00

Od: "Ola" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. Pamiętaj tylko, że zanim wybierzesz klinikę, dowiedz się czy jest
> zrzeszona w Stowarzyszeniu Chirurgów Plastyków.
Dziekuje za ta liste, znalazlam klinike blisko mnie, dokladniejszych
informcji tam juz poszukam.

> Powodzenia,
Nawzajem.

Ola

9. Data: 2002-05-02 17:49:48

Od: "Ola" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto tez wspomniec, ze wszystkie protezy mozna podzilic na gladkie
> lub chropowate, a oprocz protez silikonowych dostepne sa protezy
> wypelniane hydrozelem i sola fizologiczna.
Ja, mam nadzieje obede sie bez, ale dziekuje za informacje ;)

Ola

10. Data: 2002-05-02 19:03:39

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto tez wspomniec, ze wszystkie protezy mozna podzilic na gladkie
> lub chropowate,

Nie wiedziałam, że stosowane są jeszcze gładkie protezy. Chropowate sa
lepsze ponieważ zmiejszają ryzyko powstania wokół wszczepu tkanki.

a oprocz protez silikonowych dostepne sa protezy
> wypelniane hydrozelem i sola fizologiczna.

Hydrożel jest już wycofywany, ponieważ się nie sprawdził.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

rotawirus
Analiza moczu - prosze o odpowiedz
osa