reanimacja porazonego pradem

1. Data: 2002-05-01 21:55:30

Temat: reanimacja porazonego pradem
Od: "win4er" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
bylem dzisiaj swiadkiem reanimacji porazonego pradem(360V) i jeden z
gapiow zaczal sie wymadrzac, ze trzeba poszkodowanego niby po same oczy
przysypac ziemia... pytanie moje: jaki mialoby to miec sens i cel, no bo
chyba racji to ten ktos z tym pomyslem nie mial?

pozdrawiam
win4er

2. Data: 2002-05-02 00:16:16

Temat: Re: reanimacja porazonego pradem
Od: "Wojtek Szybowski" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przysypac ziemia... pytanie moje: jaki mialoby to miec sens i cel, no bo
> chyba racji to ten ktos z tym pomyslem nie mial?

Rzeczywiscie to bezcelowe. Ale krazy kupa takich mitow i co zrobic?
Zwolennicy tej metody twierdza ze ziemia "wyciagnie" prad z porazonego
delikwenta, przeciez piorunochron "wyciaga" prad z budynku i przewodzi do
ziemi ;-))) Przy porazeniu pradem, obok innych rzeczy najbardziej brzemienne
w skutkach moga byc zaburzenia rytmu serca i to na ich usuwaniu trzeba sie
skupic. Oklady z gleby na to nie pomagaja...

ciechu
wojtas(at)life.pl

3. Data: 2002-05-02 05:01:09

Od: "AndrzejW" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Szybowski" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Straszne to i smutne ........
A.

4. Data: 2002-05-02 15:39:31

Od: "Norbert Kruk" <n...@w...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przysypac ziemia... pytanie moje: jaki mialoby to miec sens i cel, no bo
> chyba racji to ten ktos z tym pomyslem nie mial?

Naprawde zal mi polskiego spoleczenstwa. Taki przesad istnial kiedys na
wsiach. Pamietam jak niedawno moj nauczycie opowiedzial nam podobna
historie. Pewien mezczyzna przechodzil kolo drucianego plotu. W plot uderzyl
piorun, a wiejskie znachorki zasypaly go ziemia. Gdy przyjechalo pogotowie
okazalo sie ze zamrl z uduszenia, a skutki porazenia pradem byly
niewielkie.
Mam nadzieje ze byles swiadkiem tego zdarzenia w jakiejs zapadlej dziurze,
bo ...
A moze ten gosciu jajca sobie robil :-)

5. Data: 2002-05-02 21:32:40

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "win4er" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przysypac ziemia... pytanie moje: jaki mialoby to miec sens i cel, no bo
> chyba racji to ten ktos z tym pomyslem nie mial?

skuteczne... i to bardzo... tak jak wkladanie klucza do reki majacemu atak
epi

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

6. Data: 2002-05-03 07:54:14

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> skuteczne... i to bardzo... tak jak wkladanie klucza do reki majacemu atak
> epi

Uau! Tego nie znalem! Bardzo prosze o krotkie wyjasnienie mechanizmu
dzialania tej metody - moze wprowadze do wlasnego arsenalu?:))

Pozdrawiam

m.

7. Data: 2002-05-05 14:58:22

Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

win4er naskrobał:

> [...]
>same oczy przysypac ziemia... pytanie moje: jaki mialoby to miec
>sens i cel, no bo chyba racji to ten ktos z tym pomyslem nie mial?

Kompletna bzdura, nawet szkoda uzasadniać dlaczego. Jedynie sztuczne
oddychanie i masaż serca jak gosć nie oddycha lub serce nie bije. W
każdym przypadku - lekarz konieczny.

Jacek

8. Data: 2002-05-05 16:50:13

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kompletna bzdura, nawet szkoda uzasadniać dlaczego. Jedynie sztuczne
> oddychanie i masaż serca jak gosć nie oddycha lub serce nie bije. W
> każdym przypadku - lekarz konieczny.

Ale przyznasz, że natychmiastowe zakopanie gościa w ziemi pozwala mu się do
niej szybciej przyzwyczaic w razie niepowodzenia reanimacji?
;-)
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

9. Data: 2002-05-06 21:35:13

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo to przysypanie tak profilaktycznie, aby na pogrzeb nie trzeba było
wydawać.........

---------
przepraszam za czarny humor, ale nie moglem inaczej....

Nie czytac, test
Sorki-test
Dziwne worki
Problem