opiekun medyczny

1. Data: 2013-12-17 00:04:30

Temat: opiekun medyczny
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

opiekun medyczny
Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun
medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

2. Data: 2013-12-17 11:09:41

Temat: Re: opiekun medyczny
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 00:04:30 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:
> [...]
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

Juz ci gdzies napisano, ze tam szkola dzieweczki dziweczki do domow publicznych.

Nadajesz sie?
Nie? To przestan spamowac, a zainwestuj w porzadna reklame.

3. Data: 2013-12-17 13:27:21

Od: Primum IpSum <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-17 00:04, b...@g...com pisze:
> [...]
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

Basenowa z nobilitacją papiórka? Hm, ciekawe.

4. Data: 2013-12-17 14:24:00

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka
napisał:
> [...]

Nadajesz sie?
Nie? To przestan spamowac, a zainwestuj w porzadna reklame

To jest dopiero reklama czyli szkoła dla prostytutek ubrane jak gimnazjaliski? ;-)

Ewolucja mózgu
Ci, którzy odchodzą z Omelas
jak dobrze ze zaraz znikne
filmuś
70 proc. Polaków nie chce, by Kościół wypowiadał się w sprawach politycznych