opryszczka

1. Data: 2003-05-04 07:09:08

Temat: opryszczka
Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie: w jaki sposob przyspieszyc gojenie opryszczki? Czy mozna
przebic ten pecherzyk (bo przeciez i tak sam peknie) wysterylizowana igla?
Wiem, ze pomaga Zovirax, ale nie wiem czy dzis apteki sa otwarte... Poza tym
moze lepiej smarowac to pod, a nie pecherzyk?

gabi

2. Data: 2003-05-04 11:46:29

Temat: Re: opryszczka
Od: "DRka" <dagres(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opryszczka błyskawicznie przysycha po posmarowaniu fioletem,
który stosuje się podczas ospy. Oczywiście wiadomo, że
fiolet pozostanie jeszcze na jakiś czas, nie zmywa się tak szybko.

Jeśli chodzi o maść, nie polecam zoviraxu. Być może jest dobry
ale wtedy, kiedy opryszczki jeszcze nie ma, pojawia się małe
zaczerwienienie.
Ja zawsze stosuję Vratizolin - maść polska i moim zdaniem najskuteczniejsza
zarówno na samą opryszczkę, jak i na pojawiające się oznaki jej wystąpienia.
ALE UWAGA !!! - nie polecam stosowania Vratizolinu w małych tubkach 3 g
!!! -
prawie w ogóle nie działa !!!
Polecam jedynie opakowania 15 g !!!
Może to się wyda komuś dziwne, ale to wszystko ma sens. Małe opakowania
mają plastikowy "dziubek" przez który wyciskamy maść, natomiast duże
tubki sa zabezpieczone i otwiera się je po raz pierwszy drugą strona
nakrętki.
Reasumując, maść a małych tubkach narażona jest na wysychanie podczas gdy
jest przechowywana najpierw u producenta, a potem miesiącami w aptekach.
Zresztą, nawet konsystencja maści jest zupełnie inna w obu tubkach.
Co z tego wynika ?
Otóż zawsze gdy posmaruję zaczerwienione na wargach miejsce, po kilku
minutach
zaczerwienienie znika. Dzięki temu już od kilku miesięcy nie miałam
opryszczki.
Kiedyś jednak miałam pod ręką tylko małą tubkę i po posmarowaniu
zaczerwienienia i powtarzaniu smarowania kilka razy, opryszczka pojawiła się
i nie chciała się goić.
Teraz już wiem, dlaczego kiedyś nie zaufałam tej masci - po prostu miałam
małą
tubkę. I teraz wiem, że podobnie jest w przypadku innych nosicieli tegoż
wirusa, którzy
nie wiedzą, że duża tubka Vratizolinu nie ma wiele wspólnego (poza nazwą) z
małą tubką
i kupują niepotrzebnie to co drogie i nie do końca skuteczne.

Zaufajcie mi, z wirusem żyję juz wiele lat i zapewniam, że udało mi się
znaleźć
sposób na opryszczkę - właśnie vratizolin.
Poza tym, polecam stosowanie heviranu - co pół roku kuracja ok. 10 dni
stosowania 3x dziennie po 3-4 tabletki, potem po 10 dniach powtórzyć.
Poza tym należy co jakiś czas przyjmować witaminę C w większych ilościach
lub rutinoscorbin (podobne ilości jak heviranu).
Zapewniam Was, że po takiej kuracji opryszczka nie ma żadnych szans.

A vratizolin polecam nosić ze soba zawsze i wszędzie (duża tubka),
by reagować zawsze w porę na zaczerwienienie - to na wszelki wypadek.

Pozdrawiam
D.

3. Data: 2003-05-04 19:39:31

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> moze lepiej smarowac to pod, a nie pecherzyk?

Ja stosuje Heviran (tabletki) - niestety tylko na recepte. Nosze je przy
sobie i zazywam natychmiast kiedy zaczynam odczuwac swedzenie. Tym samym nie
daje jej szans na rozwiniecie sie. Dodatkowo stosuje tez vratizolin (masc).
Radze Ci jak najszybciej zdobyc recepte na Heviran a poki co smaruj chociaz
spirytusem.
Pozdrawiam!
Ania

4. Data: 2003-05-04 22:30:42

Od: "retool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heviran jest super

dlaczego?

otoz mialem opryszczke raz w miesiacu przez ostatnie 10lat życia (wiec dosyc
czesto :))
ale to co sie stało w lipcu 2002 po prostu ...szok...opryszczka na całą
górną wargę9nie mogłem jesc)
[spowodowane to było nadmiernym opalaniem a pozniej zimny wieczór i sprawa
załatwiona]

kiedy dermatolog przepisał mi heviran to od lipca az do dzis (maj 2003:))
nie wyskoczyła mi zadna opryszczka

POLECAM!!
jestem w 100% zadowolony...

5. Data: 2003-05-05 10:12:19

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 21:39 *Anna*
<b93q9m$mj1$1@szmaragd.futuro.pl> napisał(a):

> Radze Ci jak najszybciej zdobyc recepte na Heviran a poki co smaruj chociaz
> spirytusem.

Heviran na receptę kosztuje 25 zł,a bez recepty 50 zł.
Brałam to na półpasiec.

--
Pozdrowienia,
Kaja

6. Data: 2003-05-05 18:22:08

Od: "DRka" <dagres(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> załatwiona]
>
> kiedy dermatolog przepisał mi heviran to od lipca az do dzis (maj 2003:))

Nie zapomnij jednak powtórzyć kuracji, chociażby teraz,
od dzisiaj, od jutra...
Co jakiś czas powinieneś się ponownie uodpornić na wirusa.
Ja zażywam heviran własnie raz na rok i wtedy dopiero moge miec pewność,
że opryszczka nie wróci.

Pozdrawiam
D.

Wyostrzanie zmyslow.