optymalne tabletki antykoncepcyjne

11. Data: 2005-03-04 18:59:26

Temat: Re: optymalne tabletki antykoncepcyjne
Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i mozna sie jeszcze załapać na dziecko z księdzem...
(...)
> faktycznie, lepsi są pseudomoralni naciągacze z ambony...

Nie dosc ze karmisz trolla to jeszcze obrazasz przy okazji grupe osob
trzecich - nie bioracych udzialu w watku (obu tych faktow - jak sadze -
troll oczekiwal wlasnie). Opanuj prosze na przyszlosc emocje zanim wyslesz
odpowiedz.
Pozdrawiam

Robert Milewski

12. Data: 2005-03-04 19:02:00

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertMi napisał(a):

> [...]
> troll oczekiwal wlasnie). Opanuj prosze na przyszlosc emocje zanim wyslesz

będę się starać...

faktycznie nieco mnie poniosło...

(aczkolwiek to co napisałam aż za często okazuje się prawdą...)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-03-04 19:07:36

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> będę się starać...

Dziekuje :)

Pozdrawiam

Robert Milewski

14. Data: 2005-03-04 20:37:47

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d09p2q$cgp$1@inews.gazeta.pl...
> ja też i jakoś nie bardzo widzi mi się 15latka jako mama 1,5 rocznego
> dziecka, zarywająca gimnazjum i jeszcze nie wiadomo co dalej...
> a widziałam takich aż za wiele...

Dla mnie 15 lat na rozpoczęcie współżycia to nieporozumienie - z wielu
powodów - medycznych i emocjonalnych..........ale ja pewnie konserwatywna
jestem.
Może należałoby zacząć od edukacji nieco inaczej pojętej niż przedstawienie
najnowszych dokonań w antykoncepcji.

Pozdr. Ewa

15. Data: 2005-03-04 20:50:27

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" napisał w wiadomości
> [...]
> jestem.
> Może należałoby zacząć od edukacji nieco inaczej pojętej niż

Ale oczywiście.. i jestem 'za'
Dziś spotyka się o wiele starsze osoby, które nie mają pojęcia w jaki
sposób się zabezpieczyć, by tej 'niechcianej' ciąży uniknąć i tak np.
powstają też rodziny wielodzietne, których nie stać już na chleb, co dopiero
na antykoncepcje a dalej dzieci powstają...
Ludzka natura robi swoje moim zdaniem i o to mi też chodziło.
Ale myślę, że trzeba pokazać tym 12letnim chłopcom i dziewczynkom o co w tym
chodzi i że to nie jest tylko 'robienie dzieci', ale przede wszystkim o
miłość, ciepło i bezpieczeństwo..
Zostawić im wolny wybór, by nie czuły się uciśnięte a w przyszłości z tzw.
głupoty nie robiły na złość sobie i rodzicom płodząc malutką niewinną
istotkę... Bo największe błędy uważam, że jednak pochodzą z niewiedzy.

Pozdr. Luiza

16. Data: 2005-03-04 22:06:16

Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dam rady połknąć
> Monika
Konfesjonału się nie łyka. Ludzie tam klękają.
-J.

17. Data: 2005-03-06 16:34:16

Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d09mi3$avn$1@news.lublin.pl...
> Janek bredzi:
>
> fanatykom, tudzież chorym psychicznie, czy też frustratom polecam co
> innego.
>
> PLONK TROLLU!
>
> Bez pozdrowień.

*** hm, szczerze mówiąc z tonu Twoich postów można wnioskowac, że jesteś
większym TROLLEM niż ci których tak nazywasz.
Powinieneś zmienic grupę lub przynajmniej zając się odpowiedziami na wątki
tematyczne a nie wyzywac ludzi. Nie jesteś grupowym żandarmem (na szczęście)

Henryk

sauna
Co myślicie o Lux-Med lub Opiece Medycznej przez PZU?
Pytania a propo wyrostka robaczkowego
repozycja krążka m. kręgowego- jak??
Concor i stopniowe odstawianie leku