osądzić psychologów behawioralnych!

1. Data: 2006-07-17 13:13:30

Temat: osądzić psychologów behawioralnych!
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

"osądzić psychologów behawioralnych!"

"śmierć behawioralnym bandytom!"

Takie i podobne hasła do dziś można spotkać wypisane sprayem na murach w
mieście Łodzi.

A widywałem je i 8 lat temu.

Ktoś wie skąd się wzięły i kto lub po co je wypisywał?

2. Data: 2006-07-17 15:01:22

Temat: Re: osądzić psychologów behawioralnych!
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pejurek; <e9g2dr$h64$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> mieście Łodzi.
>
> A widywałem je i 8 lat temu.
>
> Ktoś wie skąd się wzięły i kto lub po co je wypisywał?

Pacjent, który nie dokończył terapii lub się jej przestraszył? ;))

Ew. ekolodzy - za doświadczenia na zwierzętach.

Flyer
--
gg: 9708346

3. Data: 2006-07-17 15:10:53

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pejurek napisał(a):
> [...]

> mieście Łodzi.
>
> A widywałem je i 8 lat temu.
>
> Ktoś wie skąd się wzięły i kto lub po co je wypisywał?

Freudyści :)

4. Data: 2006-07-18 11:38:45

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"pejurek" <j...@q...rq> napisał(a):
> [...]
> mieście Łodzi.
> A widywałem je i 8 lat temu.
> Ktoś wie skąd się wzięły i kto lub po co je wypisywał?

u mnie na warszawskim wydziale psychologii był też tego typu napis.
o autorstwo podejrzewam studentów mojego kierunku :)
żart zawodowy, ot co.

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

Piwo - napój prawdziwych mężczyzn
Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?
terapia behawioralno-poznawcza - poszukuję terapeuty w Trójmieście
Naziści do parlamentu ?? (część II)
Albert Ellis i jego teoria