oslabienie przemeczenie - cos na wzmocnienie

1. Data: 2009-03-02 09:33:08

Temat: oslabienie przemeczenie - cos na wzmocnienie
Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jak w temacie
co polecacie ludziom ktorzy duzo pracuja ? pija kawe
wiadomo magnez potas stres ... zycie w biegu.

Ostatnio chyba pracuje ostatkami sił
dopadaja mnie jakies zawroty głowy , ataki gorąca , ciągłę zmęczenie

aspargin , multiwitamina , magnez ? żeńszen ? nie mam pojęcia
co polecicie
z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2009-03-02 13:55:29

Temat: Re: oslabienie przemeczenie - cos na wzmocnienie
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek pisze:
> [...]
>
> Ostatnio chyba pracuje ostatkami sił
> dopadaja mnie jakies zawroty głowy , ataki gorąca , ciągłę zmęczenie

Warto się tak wykańczać w imię "pracy"? Pamiętaj, ze nikt nie jest
niezastąpiony i warto się zastanowić co dla Ciebie jest najważniejsze.

> aspargin , multiwitamina , magnez ? żeńszen ? nie mam pojęcia
> co polecicie

Czas na bardzo długi urlop, bo się wypalisz i wykończysz a wtedy i tak
będziesz zmuszony do urlopu, albo rzucenia tej pracy. Ale wtedy będzie
to bardziej bolesne.

A doraźnie po pracy zupełnie odmienne zajęcia niż w pracy.
Jeżeli pracujesz umysłowo to wypoczynek koniecznie aktywny, a jeżeli
pracujesz fizycznie to wypoczynek bierny, albo typu rekreacyjne pływanie
lub jazda na rowerze.
Odżywianie prawidłowe i sport to oczywista oczywistość więc nawet o tym
nie napiszę.

STranger

Kardiowersja migotania przedsionków
Złe samopoczucie, otępienie i inne nieciekawe objawy - prośba o naprowadzenie na trop
SZUKAM pracy w NZOZ`ie jako informatyk...
ktoś korzysta z OSOZ?
bol ucha przy dmuchaniu nosem (kataru)