ósmego dnia

1. Data: 2007-02-04 21:17:18

Temat: ósmego dnia
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

I stał się wieczór, i stał się zaranek, dzień ósmy.
I rzekł Bóg: Niech będzie Internet ku połączeniu dnia i nocy,
a niech będą znaki graficzne ASCII i pewne UTF8 i grafiki i muzyka.
I niech będą Grupy Dyskusyjne, aby świeciły ludziom światłem
światłego SŁOWA; i stało się tak.
I uczynił Bóg Internet i widział Bóg, że to było dobre.
/cytat z Biblii III Milenium AD 2007/

a Licho nie śpi i kombinuje: co by tu spieprzyć w dziele stworzenia?
hehe - na pewno coś wymyśli. :-)
Może by tak jakąś moderację, cenzurę, KF-y ?
Co tu wymyślić, żeby uniemożliwiać ludziom porozumiewanie się? 8-|
Wiem. Trzeba wymyślić właściciela przestrzeni wirtualnej i dzielić i rządzić
i manipulować i mataczyć i netykietę (może być mininetykieta, autor: aninim).
Tak.
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

2. Data: 2007-02-05 00:55:36

Temat: Re: ósmego dnia
Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze robak :)

3. Data: 2007-02-05 01:20:18

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bzyko" <m...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> cze robak :)

Witaj wędrowcze. Jakie jest Twe imię Panie? :)
Jesteś li człowiekiem czy może alefitą wychodowanym na Alefach? ;)

4. Data: 2007-02-05 01:28:09

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siema robak :)

tnij te smiecie :)

naprawde wkurzasz mnie tymi kilobajtam niepotzbnie cytowanego tekstu :)

5. Data: 2007-02-05 07:19:32

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bzyko" <m...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> siema robak :)
>
> tnij te smiecie :)
>
> naprawde wkurzasz mnie tymi kilobajtam niepotzbnie cytowanego tekstu :)

Siema (mam nadzieję, że za używanie "języka rozmówcy" nikt tym razem
nie odetnie mnie od adresu e-mail z którego piszę).
Nie mogę Drogi Panie zastosować pańskiego rozkazu "tnij te smiecie"
bowiem zgodnie z pańską nomenklaturą
"śmiecie to nazwisko i imię CZŁOWIEKA, który na grupie SCI podpisuje
i autoryzuje własne teksty umieszczając podpis pod tekstem".
Pan jako alefita wyhodowany na Alefach nie podpisujesz swojej nowomowy
- nie dajesz mi więc Pan szansy usuwania śmieci jakimi są pańskie personalia.
Wytłumacz mi Pan:
Jak mogę ciąć śmieci skoro się nie podpisujesz imieniem i nazwiskiem?
Mam ciąć NIC????? :o)
pozdrawiam serdecznie pozdrowieniem alefitów - szałom (przez l z kreską)
jak oszołom.

6. Data: 2007-02-05 13:28:56

Temat: Odp: ósmego dnia
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq6lnr$jis$...@i...gazeta.pl...

> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Może już pora Robaku...może już pora...

7. Data: 2007-02-05 16:33:27

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde chyba nie jestes taki glupi ... czemu wiec udajesz ze nei wiesz o
co chodzi ?

cytujesz kilobajty ZBEDNEGO tesktu

tnij te smiecie = TNIJ CYTATY ! rozumiesz ?????

jesli masz taki zwyczaj/ fanatzje/ przekoanie ze chcesz zostawiac podpisy -
prosze bardzo, nic do tego nie mam

wiec rzucasz sie w niewlasciwa strone :)

wiec jeszcz raz :
tak zwyczjanie , bez nadmierne filozofii czy dorabianai ideologii - TNIJ
CYTATY ....

:)

8. Data: 2007-02-05 18:48:42

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bzyko" <m...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> o co chodzi ?

Przeczytaj Pan post na który odpisujesz, to być może dowiesz się o co chodzi.

9. Data: 2007-02-05 22:50:01

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie mam racji i bardzo przepraszam za moje glupawe wypowiedzi

alez Ciesze sie robak zes to wreszczcie zrozumial ;)

10. Data: 2007-02-05 22:58:00

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pozdro" napisało:

I uczynił Bóg Internet i widział Bóg, że to było dobre.
/cytat z Biblii III Milenium AD 2007/

> alez Ciesze sie

JA też. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Niemcy-Polska 0:0 :)
Boje sie...
Rechabilitacja Blondynek czyli co potrafią 302 neurony... ;)
Odp: Co ci sie sniło?
Odp: Co ci sie sniło?...czyli zwierzeń cd... ;)