ospa-pomocy

1. Data: 2005-04-20 10:29:51

Temat: ospa-pomocy
Od: wujotom <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początek chcialbym powitac wszystkich na tej grupie
Mam 30 lat. W niedziele zauwazylem na ciele pierwsze bomble. Teraz
jestem caly obsypany.
niepokoi mnie kilka rzeczy:
-mialem dzis rano prawie 40 st goraczki, codziennie okolo 38-39 st
-mam bable w jakie ustnej , na jezyku, i wydaje mi sie ze w przelyku
(nie boli mnie to ale udczuwam dyskomfort przy przelykaniu)
-niestety prawdopodobnie podczas snu musialem zdrapac kilka babelkow z
twarzy i zaczelo to mi sie paprac, jedyne co mi przyszlo do glowy to
zaczalem to przemywac amolem, wyglada troche lepiej
-bable na twarzy wygladaja nieciekawie, podeszly jakby ropą ale nie
rozlewaja sie
-mam powiekszone wezly chlonne tuz przy zuchwie
czy to wszystko jest normą czy powinienem ponownie spotkac sie z lekarzem?
wszystko to mnie troszke niepokoi
leki jakie przyjmuje to groprinosin 3/dzien
wit C
ibupron gdy temp za wysoko podskoczy
z gory dziekuje z odpowiedz
--

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
pozdrawiam

w...@W...pl
gg: 1832034

2. Data: 2005-04-20 11:33:04

Temat: Re: ospa-pomocy
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/20/2005 12:29 PM,Użytkownik wujotom usiadł wygodnie i napisał:

> czy to wszystko jest normą czy powinienem ponownie spotkac sie z lekarzem?
> wszystko to mnie troszke niepokoi

No, żartujesz? Ja bym nie zwlekała :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

3. Data: 2005-04-20 13:27:24

Od: "Beata Wójcik" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wujotom <w...@W...pl> napisał(a):

> [...]
> wszystko to mnie troszke niepokoi
> leki jakie przyjmuje to groprinosin 3/dzien

Temperaturę napewno trzeba zbijać, nie dopuszczaj żeby sięgała aż do
40stopni. Ja mam w tej chwili 33 lata, ospę przechodziłam rok temu z moimi
dziećmi. Do smarowania na skórę miałam takie robione mazidło, ale są też
mazidła do kupienia od razu w aptece, mają miętowy zapach, fajnie chłodzą
skórę. Ja do tego z apteki (nierobionego) miałam dolewać rivanol. Tak,żeby
było żółtawego koloru - wtedy się te strupki lepiej goją. Przy ospie
dostawałam też tabletki, nazywają się one: Heviran. Są naprawdę bardzo
skuteczne, myślę że byłyby pomocne, wydaje mi się że nie najlżej przechodzisz
chorobę. Niech ktoś się zwróci z tym do lekarza, nie chodź sam, w twoim
stanie to chyba nienajlepszy pomysł.
Przy ospie kąpałam sie nawet do 3 razy dziennie w letniej wodzie z
nadmanganianem potasu. Naprawdę bardzo pomagało. O Groprinosinie słyszałam,
że nie pomaga, ale nie stosowałam, więc nie wiem.
To tyle, ja po leku nie mam żadnych blizn. Jak na "podeszły" wiek ospę
przeszłam z Heviranem całkiem nieźle.
Pozdrawiam i życzę zdrowia:
Beata.

Borelioza???
pigułka
nalewka z łupin orzecha czarnego i olej lniany
Powazne zlamanie nogi.
instrukcja obsługi poduszki i ból w karku