pigułka

1. Data: 2005-04-20 08:48:12

Temat: pigułka
Od: "Kruca Bomba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co robić? zapomniałam wziąć wczoraj pigułkę (stediril). 12 godzin minęło. w
tym cyklu przyjęłam 13:///
proszę o szybką pomoc
pozdrawiam
k.

2. Data: 2005-04-20 09:01:41

Temat: Re: pigułka
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/20/2005 10:48 AM,Użytkownik Kruca Bomba usiadł wygodnie i napisał:

> co robić? zapomniałam wziąć wczoraj pigułkę (stediril). 12 godzin minęło. w
> [...]
Brać dalej, a przez najbliższy tydzień stosować dodatkową metodę
antykoncepcji. I czytać ulotki. Na Stedirilu jest napisane, co zrobić w
takich przypadkach. Sama stosowałam te tabletki i tez mi się zdarzało
zapomnieć.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

nalewka z łupin orzecha czarnego i olej lniany
Powazne zlamanie nogi.
instrukcja obsługi poduszki i ból w karku
prośba o poradę i pomoc - ból spuchniętego kolana/rwa kulszowa
scany MR