ospa wietrzna

1. Data: 2010-04-11 17:50:51

Temat: ospa wietrzna
Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kontakt dorosłego który przechodził ospę wietrzną w dzieciństwie, z
osobą aktualnie chorą niesie dla tego dorosłego jakieś zagrożenie?

Pozdrawiam,
Michał

2. Data: 2010-04-11 19:23:23

Temat: Re: ospa wietrzna
Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> Czy kontakt dorosłego który przechodził ospę wietrzną w dzieciństwie, z
> osobą aktualnie chorą niesie dla tego dorosłego jakieś zagrożenie?
>

> Pozdrawiam,
> Michał
Raczej nie, zwykle rodzice chorych dzieci nie chorują, chybaże ktoś
osłabiony,schorowany- wtedy występuje to jako półpasiec jesli chorował na
ospę

3. Data: 2010-04-11 19:57:30

Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie, zwykle rodzice chorych dzieci nie chorują, chybaże ktoś
> osłabiony,schorowany- wtedy występuje to jako półpasiec jesli chorował
> na ospę

A wskazane są jakieś specjalne środki ostrożności, nie wiem, dezynfekcja
deski sedesowej po każdym użyciu przez chorego czy coś w tym stylu?

Pozdrawiam,
Michał

4. Data: 2010-04-12 17:11:02

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 20:57, Michał <m...@w...o2.pl> wrote:

> A wskazane są jakieś specjalne środki ostrożności, nie wiem, dezynfekcja
> deski sedesowej po każdym użyciu przez chorego czy coś w tym stylu?

Poczytaj, jak się rozprzestrzenia a potem pomyśl o dezynfekcji deski.

Ania

5. Data: 2010-04-12 20:53:34

Od: "gabcia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> Czy kontakt dorosłego który przechodził ospę wietrzną w dzieciństwie, z
> osobą aktualnie chorą niesie dla tego dorosłego jakieś zagrożenie?

Spokojnie. Nic mu nie będzie.
Sama przez to przeszłam.
Nic mi się nie stało.
Pozdrawiam,
gabi

6. Data: 2010-04-15 18:22:02

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie. Nic mu nie będzie.

Może tak, może nie. Pamiętam do dzisiaj, że bardzo krótko po tym, jak
przechodziłem ospę, moja babcia, z którą kontaktowałem się w czasie choroby,
zachorowała na półpasiec. Albo zaszedł nieprawdopodobny zbieg okoliczności,
albo jednak półpasiec babci miał coś wspólnego z moją ospą. Nie wiem natomiast
jak jest z osobami już "po półpaścu"-czy można na niego zachorować po raz
drugi, czy może te osoby są już rzeczywiście całkiem bezpieczne.

Re: Jak mierzyć ciśnienie ciśnieniomierzem?
Re: ospa wietrzna
Re: ospa wietrzna
Karetka pogotowia i numer 999
Dobry psychiatra w Trójmieście - proszę o pomoc.