ośrodek/pensjonat w Polsce

1. Data: 2005-07-27 06:45:24

Temat: ośrodek/pensjonat w Polsce
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poratujcie namiarem na pensjonat lub ośrodek w Polsce nad wodą zdatną do
kąpieli ( czyli raczej jezioro niż morze) , w okolicy , gdzie nie będzie się
nudzić 4 -latek i jego matka. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.Agnieszka

2. Data: 2005-07-27 07:47:18

Temat: Re: ośrodek/pensjonat w Polsce
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> [...]
> kąpieli ( czyli raczej jezioro niż morze) , w okolicy , gdzie nie będzie się
> nudzić 4 -latek i jego matka. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.Agnieszka

http://www.mazury.pc.pl/osrodki/sosna/

pozdr Magda

3. Data: 2005-07-27 19:49:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> [...]
> kąpieli ( czyli raczej jezioro niż morze) , w okolicy , gdzie nie będzie się
> nudzić 4 -latek i jego matka. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.Agnieszka

Nie wiem, jaki rejon Polski Cię interesuje, ale polecam pensjonat
Słoneczko w Sławie http://www.ta.pl/sloneczko_slawa.html. Drogo, ale
naprawdę luksusowo, nad samym jeziorem ze strzeżoną plażą. W samej
Sławie jest wystarczająco dużo atrakcji dla czterolatka.

Pozdrawiam
Ewa

osiedlowe dzieciaki
Re: gry planszowe