ostre zapalenie

1. Data: 2001-10-06 10:25:46

Temat: ostre zapalenie
Od: "gocholec" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Sprobuje wszystko opisac od poczatku i prosze o wyrozumialosc bo troszke
dlugo bedzie.
A mianowicie, koleznki dziecko ( 1 miesiac) przebywalo w szpitalu w okresie
od 18.09 do 2.10 z rozpoznaniem:
a) wiotkosc krtani q 31,4
b)ostre zapalenie nosa i gardla j00
c) noworodkowe zapalenie spojowek i woreczka lzowego p 39,1
d) ostre zapalenie ucha srodkowego h 65,1
c) niedokrwistosc
Leki podawane to: augumentin, arnikin, zinacet, nystatyna 0,3%, torbex 0,5%,
lacidofil, vit A + D3, C, sol Gentamycini i Epherdyni .
Dodatkowo Kubusiowi wykonano laryngoskopie bezposrednio i stwierdzono:
-naglosnia opalizujaca, zwinieta
-faldy przedsinkowe przekrwione i obrzekniete
- okolica podglosniowa widoczna
-blony sluzowe krtani zaczerwienione
widoczna wydzielina sluzowo-ropna
diagnoza Laryngomalatio, laryngitis ac
Teraz Kuba czeka na kontrole ,ale w miedzyczasie (wczoraj ) dostal katar.
Jego rodzice nie bardzo wiedza co z tych wszystkich chorob moze pozniej dla
niego wyniknac, zwlaszcza jesli chodzi o oczy ktore ciagle nie sa do konca
zdrowe. I jeszcze moze blahy problem, czy mozna wziac Kube na spacer gdy
swieci slonce i jest cieplo???
Z gory dziekuje za wszystki informacje w imieniu rodzicow Kubusia.

2. Data: 2001-10-06 21:12:13

Temat: Re: ostre zapalenie
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocholec" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swieci slonce i jest cieplo???
> Z gory dziekuje za wszystki informacje w imieniu rodzicow Kubusia.

No to niech sie ZAPYTAJA lekarzy, ktorzy postawili te diagnozy i prowadza
leczenie. Oni od tego sa, zeby informowac!!!!!!! Proste,nie?

K.

3. Data: 2001-10-07 07:35:12

Od: "gocholec" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to niech sie ZAPYTAJA lekarzy, ktorzy postawili te diagnozy i prowadza
> leczenie. Oni od tego sa, zeby informowac!!!!!!! Proste,nie?
>
> K.
I po co tak sie bezsensu odzywac??
Kazdy o tym wie i co z tego, po to chyba jest ta lista zeby moc sie
troszeczke wiecej czegos dowiedziec , a moze sie myle???

4. Data: 2001-10-07 09:35:38

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I po co tak sie bezsensu odzywac??
> Kazdy o tym wie i co z tego, po to chyba jest ta lista zeby moc sie
> troszeczke wiecej czegos dowiedziec , a moze sie myle???

Wlasnie nie kazdy o tym wie. Wiele ludzi dostrzega lekarzy jak istoty z
innej planety i nie maja odwagi zapytac sie cokolwiek, sa przestraszeni.
Jak czytam w tej wiadomosci szczegolowa diagnoze, a pozniej ze "rodzice nie
bardzo wiedza co z tych chorob moze wyniknac" to mi sie przewraca! Z pelnym
szacunkiem dla malego, ale do cholery jak bym byl na ich miejscu to od razu
bym sie pytal co to jest, jakie sa terapie, co moze z tego wyniknac itd. i
przede wszystkim nie dalbym sie splawic!!! Powinno im chyba na tym
zalezec...

K.

Nieuczciwy lekarz (lekko NTG)
prostata
filarioza,leiszmanioza,C hagas i Denga
Waglik - zmarl pacjent na Florydzie zarazony waglikiem
nie czytac