ostrogi

1. Data: 2004-12-30 08:01:49

Temat: ostrogi
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

co możecie mi doradzić? trwa to wogole od pazdziernika i byłam wtedy u
lekarza,lecz pani doktor powiedziała,ze to moje widzi mi się, a ja na noge
nie mogłam stanać i nie dała żadnego skeirowania do chirurga.. W ostanim
tygodniu noga mi tak spuchła,ze poszłam drugi raz i łąskiawie dała
skieroawnie, ale tez mówiac,ze to lekkie skrecenie pewnie. lekarz przepisał
mi masc, ale powiedział,ze i tak chyba będą zastrzyki.

skad sie wogole biora te ostrogi?jak je mozna jeszcze leczyc?i czy beda
nawroty?czy mozna je zaleczyc na zawsze?noga bardzo boli i jest
spuchnieta... a ból az dochodzi do kolana...

pozdrawiam Joa

2. Data: 2004-12-30 10:46:58

Temat: Re: ostrogi
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joa" <j...@w...bezspamupl> napisał w wiadomości
> [...]
przepisał
> mi masc, ale powiedział,ze i tak chyba będą zastrzyki.

A skąd wiesz, że to ostrogi? Miałaś robione prześwietlenie? I puchnie? Z
tego co mi wiadomo od ostróg nie puchnie. No i ostróg wyleczyć się nie da.
Można operować - ale odrastają. Natomiast spoko można żyć z ostrogami bez
żadnego bólu stosując odpowiednie wkładki ortopedyczne.
Pozdrawiam - Agnieszka

3. Data: 2004-12-30 12:40:15

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

tak mam prześwietlenie i widać ostrogi,a puchnie nadal... kupiłam dzis
wkłądki i maść, ale ciekawe czy przestanie boleć,bo można zwariowac....
noga nadal jest spuchnięta.....
Joa

4. Data: 2004-12-31 00:58:53

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cr0t10$1l0$1@atlantis.news.tpi.pl>
tako rzecze Joa :

> tak mam prześwietlenie i widać ostrogi,a puchnie nadal... kupiłam dzis
> wkłądki i maść, ale ciekawe czy przestanie boleć,bo można zwariowac....
> noga nadal jest spuchnięta.....

Na ostrogi pomagają ultrwadźwięki. Ale wpierw wylecz tę opuchliznę, bo
ostrogi (moje też) nie puchną.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

świece ziołowe
Alkohol + roaccutane
Dawkowanie antybiotyku
Blok serca pierwszego stopnia