ostróżki

1. Data: 2005-04-12 18:55:26

Temat: ostróżki
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego jeszcze nigdy w życiu mi nie wzeszły? Co robie nie tak?
Archiwum grupy przejrzałam w tej sprawie w ubiegłym roku.Metodę babciową
moczenie nasion w mleku też testowałam.Nasiona były kupowane i zbierane
własne.Siałam w czerwcu, w lipcu, w sierpniu,w lutym i w marcu.Zero :))

Pozdrawiam , Lilka

2. Data: 2005-04-12 19:11:34

Temat: Re: ostróżki
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moczenie nasion w mleku też testowałam.Nasiona były kupowane i zbierane
> własne.Siałam w czerwcu, w lipcu, w sierpniu,w lutym i w marcu.Zero :))

Ostróżki, najlepiej wysiewać zaraz po przekwitnięciu, gdy zaczną szeleścić w
torebkach nasiennych -rozrzucić po ogrodzi:e))). Wiosną wschodzą wszystkie
nasionka. Zawsze siewek mam niesamowicie dużo.
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

3. Data: 2005-04-12 19:22:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostróżki, najlepiej wysiewać zaraz po przekwitnięciu, gdy zaczną szeleścić
> torebkach nasiennych -rozrzucić po ogrodzi:e))).

> Pozdrawiam
> Ela Łuczyńska

Zostaw coś wiatrowi;-)

Pozdrawia bo le tus

4. Data: 2005-04-12 19:30:21

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zostaw coś wiatrowi;-)
>
> Pozdrawia bo le tus

Zapomniane zostawiam wiatrowi:-))))

Pozdrowienia
Ela Łuczyńska

5. Data: 2005-04-12 19:36:21

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> torebkach nasiennych -rozrzucić  po ogrodzi:e))). Wiosną wschodzą wszystkie
> nasionka. Zawsze siewek mam niesamowicie dużo.

Dobrze,że nie usłyszałaś,co miałam do powiedzenia po przeczytaniu Twojego
postu:)))Nic, będe nadal ćwiczyć wytrwałość i męstwo.:))

Pozdrawiam, Lilka

6. Data: 2005-04-12 19:49:26

Temat: Odp: ostróżki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilka <l...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6...@n...onet.pl...
> Dlaczego jeszcze nigdy w życiu mi nie wzeszły? Co robie nie tak?

Może masz niedobre bioprądy???
Mam przed sobą na parapecie doniczkę z sypniętymi 3 tygodnie temu ostróżkami
z torebki z marketu. Wzeszły bez zadnego problemu. I bez mleka :-)))
A przecież slynny partacz kwiatkowy jestem.
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2005-04-14 09:53:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> Dobrze,że nie usłyszałaś,co miałam do powiedzenia po przeczytaniu Twojego
> postu:)))Nic, będe nadal ćwiczyć wytrwałość i męstwo.:))

:) Tylko daruj sobie miesiące zimowe i to moczenie w mleku. Może
przysypałas nasiona ziemią, zamiast zostwić je wierzchu?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Miniaturowe owce!!!
Torf wloknisty
oddam / zamienię