Sadzonki wysyłkowo?

1. Data: 2005-04-12 19:11:08

Temat: Sadzonki wysyłkowo?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przestudiowalam zawartość http://ogrod.to.jest.to/ ale nie znalazlam
odpowiedzi więc zwracam się do Was. Spodobała mi sie roślinka o nazwie
sunsatia - chcialabym sobie zainstalowac taką na balkonie ale mam problem z
dostaniem jej. Kiedys kupowalam fajne sadzonki z wysylkowego centrum
ogrodniczego mieszczącego sie chyba w okolicach Łodzi [nie jestem pewna] -
wiem ze mieli sadzonki zarówno roślinek doniczkowych jak i krzewów owocowych
i ozdobnych. Gdyby ktos wiedzial o co mi chodzi byłoby miło:-))

Kolejne pytanie - jakie kwiaty wiszące polecilibyście laikowi na balkonik?
Chciałabym aby miały bogaty kwiatostan i długi czas kwitnienia oraz aby nie
byly specjalnie wymagające jesli chodzi o "obsługę".

I ostatnie pytanie - czy mozecie polecic jakieś dobre centrum ogrodnicze z
okolic Katowic/Chorzowa gdzie mogłabym nabyc interesujace mnie roslinki?
Mieszkam na Sląsku od niedawna i nie znam jeszcze wszystkiego tak dobrze
jakbym chciała;-)

Z góry dziękuje

HaNkA

2. Data: 2005-04-12 19:20:37

Temat: Re: Sadzonki wysyłkowo?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam na Sląsku od niedawna i nie znam jeszcze wszystkiego tak dobrze
> jakbym chciała;-)
>
> Z góry dziękuje

Ja natomiast mieszkam na Śląsku od dawna,
ale go nie znam i znać nie chcę, bo i po co ?;-)

Pozdrawia boletus

3. Data: 2005-04-12 19:26:57

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości news:d3h6oo$4ga$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> okolic Katowic/Chorzowa gdzie mogłabym nabyc interesujace mnie roslinki?
> Mieszkam na Sląsku od niedawna i nie znam jeszcze wszystkiego tak dobrze

To jest nemezja, roślina jednoroczna w różnych odmianach. Nasionka łatwo
dostępne i uprawa też.
Siejesz, podlewasz i rośnie . Odwagi :-)))
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

4. Data: 2005-04-12 19:36:31

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> To jest nemezja, roślina jednoroczna w różnych odmianach. Nasionka łatwo
> dostępne i uprawa też.

Sure? Jestem laikiem na maksa ale to
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47125140, rozni sie moim zdaniem od
tego http://www.plantpol.com.pl/strony/1/i/20.php :-))

> Siejesz, podlewasz i rośnie . Odwagi :-)))

Raczej szczęscia:) W zeszłym roku poległam na wysiewaniu pietruszki.
Marzyła mi sie wlasna natka. Rezultat jaki uzyskałam byl delikatnie mówiac
niezadawalający:-) Jedyne co mi sie udaje wyhodowac z nasion to rzeżucha:-))

Pozdrawiam,

HaNkA

5. Data: 2005-04-12 19:41:06

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d3h882$fa4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Marzyła mi sie wlasna natka. Rezultat jaki uzyskałam byl delikatnie mówiac
> niezadawalający:-) Jedyne co mi sie udaje wyhodowac z nasion to

Takie fikuśne odmiany to ma Legutko- firma nasienna.

Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

6. Data: 2005-04-12 19:47:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sure? Jestem laikiem na maksa ale to
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47125140,

Piekna, patriotyczna odmiana nemezji.

rozni sie moim zdaniem od
> tego http://www.plantpol.com.pl/strony/1/i/20.php :-))

Odmiany już unijne;-)

> Pozdrawiam,
>
> HaNkA

Pozdrawia boletus

7. Data: 2005-04-12 20:19:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ostatnie pytanie - czy mozecie polecic jakieś dobre centrum ogrodnicze z
> okolic Katowic/Chorzowa gdzie mogłabym nabyc interesujace mnie roslinki?

Właściwie to w Katowicach ostała się tylko Daglezja, sklep w Ochojcu na gen.
Jankego, jadąc od Katowic centrum parędziesiąt m za przejazdem kolejowym.
Ale najlepiej byłoby się po prostu wybrać na wystawę kwiatów w Parku Kultury, z
Chorzowa masz blisko :D Początek maja w tym roku, i wybór szczególnie
balkonowych jest zwykle znakomity:)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-04-13 06:39:50

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Kultury, z
> Chorzowa masz blisko :D Początek maja w tym roku, i wybór szczególnie

No i jeszcze Kulas na Rozdzieniu. Tam maja czasami rozne jednoroczne
aczkolwiek nie wiem czy akurat takie bo sie nigdy nie interesowalam.

Iza Wójcik

ostróżki
Miniaturowe owce!!!
Torf wloknisty