ostrygi

1. Data: 2006-05-07 08:48:00

Temat: ostrygi
Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ostrygi i tak kombinuje co by z nimi zrobic... Nie mam zadnej idei...
Myslalam moze o jakims makaronie, ale jaki sos zrobic, zeby do ostryg
pasowal? A moze cos innego? Prosze pomysly :)

2. Data: 2006-05-08 10:26:11

Temat: Re: ostrygi
Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ostrygi i tak kombinuje co by z nimi zrobic... Nie mam zadnej idei...

Otworzyć, skropić cytryną , zjeść ze smakiem popijając białym winem.

A jak nie to:

Otworzyć, wyjąć , obgotować minutę w białym winie.
Ułożyć na muszli wraz z odrobiną masła i zielonej pietruszki.
Posypać siekanym jajkiem na twardo i ew. szczptą tartej bułki
(niekoniecznie).
Posolić , popieprzyć.
Wstawić na 5-7 minut do piekarnika.
Zjeść ze smakiem popijając białym winem.

Pozdr

Żaba
rafaello?
unicum