osy x 2

1. Data: 2004-06-29 18:15:27

Temat: osy x 2
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich;
na dzialce za altank - taki dlugi i waski na 40 cm schowek - zadomowily mi
sie OSY - dwa gniazda. Czy jest jakis sposob pozbycia sie ich bez pomocy
strazakow???

2. Data: 2004-06-30 07:04:59

Temat: Re: osy x 2
Od: Piotr Kieracinski <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> sie OSY - dwa gniazda. Czy jest jakis sposob pozbycia sie ich bez pomocy
Czy trzeba sie ich pozbywac? Jesli nie przeszkadazaja bardzo, radze
zostawic w spokoju. za jakis czas sie same wyniosa.
pik

3. Data: 2004-06-30 07:50:44

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na dzialce za altank - taki dlugi i waski na 40 cm schowek - zadomowily
mi
> sie OSY - dwa gniazda. Czy jest jakis sposob pozbycia sie ich bez pomocy
> strazakow???

Torbe papierowa ostroznie zalozyc na gniazdo i nozem odciac gniazdo. Torbe
zamknac. Wyniesc daleko do lasu i zostawic uchylona w jakims milym
miejscu...

4. Data: 2004-06-30 08:46:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@f...edu.pl>
> Torbe papierowa ostroznie zalozyc na gniazdo i nozem odciac gniazdo.
Torbe
> zamknac. Wyniesc daleko do lasu i zostawic uchylona w jakims milym
> miejscu...

Robiłaś to kiedyś?
Wątpię.
I nie rób tego tak jak napisałaś, nigdy.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2004-06-30 12:05:04

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoShi" <s...@f...edu.pl> wrote in message
> mi
>
> Torbe papierowa ostroznie zalozyc na gniazdo i nozem odciac gniazdo. Torbe
> zamknac. Wyniesc daleko do lasu i zostawic uchylona w jakims milym
> miejscu...

Są inne metody popełnienia samobójstwa - nie tak bolesne.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

6. Data: 2004-06-30 12:37:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@f...pl> wrote in message

> Czy trzeba sie ich pozbywac? Jesli nie przeszkadazaja bardzo, radze
> zostawic w spokoju. za jakis czas sie same wyniosa.

Tez radze zostawic, ale nie widze powodu, dla jakiego mialyby sie wyniesc same.
Osy tak same bez powodu nie żądlą. Za to moga zapylac kwiatki.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-06-30 12:52:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Tez radze zostawic, ale nie widze powodu, dla jakiego mialyby sie wyniesc same.

Może wymarzną?

> Osy tak same bez powodu nie żądlą.

Jakiś powód to one może mają, ale zagnieździły mi się w ziemi
i nie dają wyciąć trawy wokół okolicznych krzaczków, co krzaczkom
niekoniecznie na zdrowie wyjdzie, bo trawa juź wyższa od nich.

> Za to moga zapylac kwiatki.

Zapylają trzmiele. W dodatku są śliczne i nie gryzą.

trzmielolubna choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2004-06-30 14:40:12

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kocham wszystkie zyjatka, nie chce im zrobic krzywdy ale mam dzieci ruchliwe
a osy sa tam gdzie wszyscy najczesciej przebywaja. Czy te osy zadomowily
sie na dobre, moze jak zrobi sie zimniej wyniosa sie???
z wielkim bolem (jeszcze nie uzadlona) joanna

9. Data: 2004-06-30 17:36:39

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyniosą się na zimę. Przeżyje tylko matka, która wiosną założy nową rodzinę
ale nie koniecznie już u Ciebie.
Lepiej wezwij strażaków.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski