oszustwo w EWUŚ

następny post »
Data: 2014-06-30 22:15:28
Temat: oszustwo w EWUŚ
Od: "chatramm" <s...@n...pl>

Jestem obecnie niezarejestrowaną osobą bezrobotną i nie przysługuje mi
ubezpieczenie z PUP i nie mam chwilowo na nie szansy, jednak muszę udać
się do lekarza. Oczywiście Ewuś mnie nie przepuści, ale skłamię w
oświadczeniu (siła wyższa, zdrowie ważniejsze) a na prywatnego mnie nie
stać. W jakiej wysokości dostanę w przyszłości rachunek za tę usługę
medyczną? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach jak
oszustwo ewusiowe, to kara jest jakaś większa/gorsza?