/ot/ czy robicie coś na prezenty swiateczne i mikołajkowe?

1. Data: 2005-11-28 10:59:59

Temat: /ot/ czy robicie coś na prezenty swiateczne i mikołajkowe?
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kiedyś słyszałam w radiu takie pytanie - ciekawe czy ktoś robi jeszcze
własnoręcznie prezenty pod choinkę lub na mikołajki? Tak, jakby to było coś
zupełnie z lamusa... A ja własnie robię i uważam, że to nie jest nic
niezwykłego!!! Mam już na koncie 3 szaliko-golfy, dwie czapki - dla
dzieci ... O aniołkach i dzwoneczkach na choinkę nie wspomnę - w tym roku
mam masę "rodzinnych" zamówień :)W planach jeszcze może jakąś "włóczkową"
lalkę albo Mikołaja, no i moze jeszcze rękawiczki do tych czapek - jak czasu
wystarczy... W sumie pomysłów dużo - gorzej właśnie z czasem :(
Myśle, ze nie jestem tu jedyna, co robi coś na prezent... może się
pochwalicie ?

2. Data: 2005-11-28 11:09:38

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy... W sumie pomysłów dużo - gorzej właśnie z czasem :(
> Myśle, ze nie jestem tu jedyna, co robi coś na prezent... może się

Oczywiście że to nie pomysł z lamusa Gdyby tak było to większość z nas
musiała by tam zamieszkać :)))
Jestem przede wszystkim szydełkowa, ale w tym roku szarpnęłam się na obrazek
krzyżykowy z trzema aniołkami, dla mamy. I trochę się boję że nie zdążę, bo
xxx nie idzie mi tak szybko jak szydełkowce, a muszę haftować jeszcze
pokątnie, żeby mama nie zauważyła :) Mam nadzieję że zdążę na czas. A tu
jeszcze między czasie aniołki, bąbki, gwiazdki na choinkę i szalik dla
przyjaciółki na barburkowe urodziny... Ufff... Tyle tego, a jeszcze więcej
chciało by się zrobić.
Życzę pięknych prezentów
Pozdrawiam
Aga

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2005-11-28 12:12:26

Od: J...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy... W sumie pomysłów dużo - gorzej właśnie z czasem :(
> Myśle, ze nie jestem tu jedyna, co robi coś na prezent... może się

Ja także obdarowuję najbliższych moimi robótkami. A że haftuję XXX to
najczęściej są to serwetki, obrazki, a ostatnio kartki świąteczne. Pozdrawiam
wszystkich tych z "lamusa" i nie tylko.
Madzialena

4. Data: 2005-11-28 12:20:27

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa napisał(a):

> Kiedyś słyszałam w radiu takie pytanie - ciekawe czy ktoś robi jeszcze
> własnoręcznie prezenty pod choinkę lub na mikołajki?

No oczywiscie :) zreszta, nie tylko na swieta i mikolajki, ale tez na
chrzciny, sluby, urodziny i inne tego typu okazje. Oczywiscie nie zawsze
i nie dla wszystkich :)

th

5. Data: 2005-11-28 13:06:41

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa napisał(a):
> Myśle, ze nie jestem tu jedyna, co robi coś na prezent... może się
> pochwalicie ?

Siostrzyczka dostanie serwetkę - zrobiłam jedną i bardzo się jej
spodobała, ale tamta już poszła do szwagierki (dostała na imieniny dwie
serwetki + komplet świec ozdobnych) :), więc dziergam kolejną :)
Chyba dostanie też jakąś Teściowa, bo też się zachwyciła :)
Dla Mamy miał być obrus szydełkowy, ale już widzę,że nie zdążę, więc
obrus powędruje na urodziny (w lutym), a pod choinkę wymyślę coś innego.
No i postanowiłam zrobić prezent "dla siebie", czyli wyhaftować
bożonarodzeniowy wieniec Dimension, który trzeci rok już za mną chodzi,
choć na razie niewiele go jest, no ale moze zdążę.

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2005-11-28 13:36:36

Od: "Emilka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Uważam te ręczne robótki za wspaniale prezenty. Ja nauczylam już moich
bliskich, nie tylko w rodzinie, ale także znajomych, że zawsze robie
obrazeczki dla urodzonych dzieciaczków. To stalo sie takim przywilejem, ze w
ciąży bedąc informują mnie abym już zaczynala robić obrazek.
A na prezenty gwiazdkowe w tym roku szykuję ręczniki na których umieszcze
różne motywy.
Pozdrawiam serdecznie. Emilka.

7. Data: 2005-11-28 14:20:40

Od: "Pasjonatka1" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja staram się zawsze robić prezenty własnoręcznie dla rodziny i przyjaciół,
ale dotyczy to imienin i urodzin, bo przed Świętami niestety brakuje mi
czasu. Na święta robię ozdoby do mojego M, ale niestety jest tak że niektóre
egzemplarze znikaja po wizycie gości albo są rezerwowane i... A prezenty to
głównie biżuteria, frywolitki i ostsnio coś zdobione techniką decoupage.
Życzę każdej z Was i sobie również doby co ma 48 godzin.
Beata

8. Data: 2005-11-28 19:46:45

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja oststnio daje wlasnorecznie robione nalewki, ale to juz chyba
zupelnie ntg :)

sekutnica

9. Data: 2005-11-28 20:39:08

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja do wlasnorecznie zrobionych nalewek oczywiscie umieszczonych w
wlasnorecznie przyozdobionych butelkach dodaje aniolki wszysko zapakowane w
celafonik ale wlasnie dzis dostalam z kdc ksiazke origami pudelka i moze
zrobie pudelka :)
Rodzina tak domaga sie prezentow robionych przezemnie ze czasu na moje
robotki zaczyna brakowac
--
Marzena
www.robotki.police.pl

10. Data: 2005-11-28 21:54:41

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robótkuję od dziecka, ale dopiero w tym roku postanowiłam obdarować
bliskich swoimi wyczynami. Będą miniaturki Heritage, jeden Silouette,
zakładka do książki (dzięki Wam!!) i może jeszcze korale na szydełku. Tak a
propos korali - dzisiaj w reklamówce Klifa widziałam takie korale (właśnie
one mnie natchnęły) za drobną kwotę 99 zł... a to po prostu były kulki
zrobione szydełkiem! Ja chcę swoje jeszcze ozdobić koralikami, cekinami i
czym mi tam wpadnie w ręce.
Żałuję tylko że tak późno zdecydowałam się na prezenty "własnoręczne", w
przyszłym roku lepiej sobie to zaplanuję!!!

Joe

prosba o schemat rękawiczek
praca
Miłe upominki