[ot?] kwiaty w szpitalu

1. Data: 2003-03-29 20:14:44

Temat: [ot?] kwiaty w szpitalu
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znajoma chce odwiedzic babcię po operacji (bodaj wszczepianie zastawek
serca) i chciałaby jej zanieść kwiaty (tulipany) - babcia leży chyba na
oddziale kardiologicznym. No i pytanie - czy wolno dla chorej zanieść
kwiaty i je tam gdzieś zostawić? Jeżeli nie te, to może jakieś inne?
(a nuż ;-)
Słyszałem różne opinie więc chętnie usłyszę coś rozstrzygającego
TIA

Sierp

PS. Wysylam tego posta drugi raz, bo nie wiem czy serwer mojego ISP
go przyjal (czasem rozne dziwne rzeczy odstawia :/ ) wiec jezeli pojawi
sie po raz drugi to z gory przepraszam

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq