[ot?] kwiaty w szpitalu

1. Data: 2003-03-29 20:34:55

Temat: [ot?] kwiaty w szpitalu
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znajoma chce odwiedzic babcię po operacji (bodaj wszczepianie zastawek
serca) i chciałaby jej zanieść kwiaty (tulipany) - babcia leży chyba na
oddziale kardiologicznym. No i pytanie - czy wolno dla chorej zanieść
kwiaty i je tam gdzieś zostawić? Jeżeli nie te, to może jakieś inne?
(a nuż ;-)
Słyszałem różne opinie więc chętnie usłyszę coś rozstrzygającego
TIA

Sierp

PS. Wysylam tego posta kolejny raz, bo serwer mojego ISP odmowil
posluszenstwa i skorzystalem z innego. Po pojawieniu sie tamtych
postow postaram sie je scancelowac, z gory przepraszam za zamieszanie.

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

2. Data: 2003-03-29 21:16:48

Temat: Re: [ot?] kwiaty w szpitalu
Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oddziale kardiologicznym. No i pytanie - czy wolno dla chorej zanieść
> kwiaty i je tam gdzieś zostawić? Jeżeli nie te, to może jakieś inne?

Nie wolno w szpitalu zostawiać kwiatów, woda w której stoją jest doskonałą
pożywką dla wielu szczepów bakterii szpitalnych.

3. Data: 2003-03-29 21:24:06

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Mar 2003 22:16:48 +0100
"Gregor" <g...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> Nie wolno w szpitalu zostawiać kwiatów, woda w której stoją jest doskonałą
> pożywką dla wielu szczepów bakterii szpitalnych.

a jezeli beda staly bez wody? ;-)

Sierp

PS. Ale nigdzie? tz na zadnym oddziale nie mozna zostawiac? Filmy kłamią?? ;-)

4. Data: 2003-03-29 21:28:24

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Ale nigdzie? tz na zadnym oddziale nie mozna zostawiac? Filmy kłamią??
;-)
Nie wiem czy nie wolno, może niektórzy ordynatorzy zezwalają na to, ale nie
powinni.

5. Data: 2003-03-29 21:30:51

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Mar 2003 22:28:24 +0100
"Gregor" <g...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> ;-)
> Nie wiem czy nie wolno, może niektórzy ordynatorzy zezwalają na to, ale nie
> powinni.

ok dzieki
ale serio pytalem - moze bez wody mozna? na troche aby postaly? Tak
pytam, aby przekazac pelna informacje :)

Sierp

6. Data: 2003-03-29 21:33:04

Temat: Odp: [ot?] kwiaty w szpitalu
Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregor <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6536j$a2q$...@n...onet.pl...

> ;-)
> Nie wiem czy nie wolno, może niektórzy ordynatorzy zezwalają na to, ale
nie
> powinni.

Ja bym zaryzykowal - a kiedy Jej (znaczy sie szanownej Babci) beda kwiaty
nosic ? - na pogrzeb ?
Zawsze mozna zapytac kogos z personelu (o ile jest uprzejmy).

Maciek

7. Data: 2003-03-29 21:41:49

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle że nie powinno się zostawiać kwiatów nawet bez wody, bo na kwiatach
również rosną bakterie. Myślę, że lepiej będzie zaczekać z kwiatami na czas
gdy babcia będzie wychodzić ze szpitala.

8. Data: 2003-03-29 21:45:15

Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregor <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b653vh$bjj$...@n...onet.pl...
> [...]
czas
> gdy babcia będzie wychodzić ze szpitala.

W ten sposób myslac, to i okna moznaby nie otwierac - bo przeciez w
powietrzu jest tyle świństw. Ale rob jak chcesz, nie zapominaj ze bakterie
sa nawet w goracych zrodlach, na lodowych pustyniach i wszedzie tam, gdzie
nawet czlowiek stopy nie postawil (watpie jednak zeby byly na Ksiezycu, no
chyba ze Neil Armstrong tam cos zostawil).

Maciek

9. Data: 2003-03-29 21:59:14

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet czlowiek stopy nie postawil (watpie jednak zeby byly na Ksiezycu, no
> chyba ze Neil Armstrong tam cos zostawil).

Tak ale bakterie szpitalne są tylko w szpitalu a walka z nimi jest baardzo
trudna.

10. Data: 2003-03-29 22:21:17

Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asker <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b653fp$aki$...@n...onet.pl...

> Użytkownik Gregor <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b6536j$a2q$...@n...onet.pl...

A feee, te bakterie szpitalne - walka z niewidzialnym przeciwnikiem zawsze
jest skazana na porazke, no prawie zawsze.

Maciek

[ot?] kwiaty w szpitalu
[ot?] kwiaty w szpitalu
badania krwi- prosba