owoce - stephanotis

1. Data: 2004-09-01 11:57:56

Temat: owoce - stephanotis
Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączyłam do mojej galerii zdjęcie owoców na stephanotisie.
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha
Owoce te są po kwitnieniu czerwcowo-lipcowym.
Teraz znowu rozpoczyna kwitnienie, ale już mniej obficie.
Czy u kogoś z Was ten kwiatek zaowocował?

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-09-01 14:50:02

Temat: Re: owoce - stephanotis
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Owoce te są po kwitnieniu czerwcowo-lipcowym.
> Teraz znowu rozpoczyna kwitnienie, ale już mniej obficie.
> Czy u kogoś z Was ten kwiatek zaowocował?

Ja mam wielgachnego stefanotisa ale nigdy nie wystawiałam go za okno.
Kwitnie bez przerwy podlewany nawozem do kwitnących. Dzięki Twojemu
doświadczeniu i ja wystawię go na świeże powietrze ale już chyba w przyszłym
roku ...

Serdecznie Miłka

winnice w okolicy Gdyni
wypożyczalnia