oznakowanie przewodu fazowego

1. Data: 2003-10-08 10:33:46

Temat: oznakowanie przewodu fazowego
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zabrałam się do montowania wentylatorka i ... na schemacie mam
oznaczenia:

L - przewód fazowy
N - przewód neutralny

(spoko ... rozumiem co jest co ;-)

a na samym wentylatorku jest osnaczone tylko lewe podłączenie (LIVE) i ...
kurcze, nie wiem do którego podłączyć fazę a do którego zero :(((

Pomożecie?

Pozdrawiam,
Nela

1. Data: 2003-10-08 10:52:48

Temat: Re: oznakowanie przewodu fazowego
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nela Mlynarska napisał(a):
> Witam,
>
> zabrałam się do montowania wentylatorka i ... na schemacie mam
> oznaczenia:
>
> L - przewód fazowy
> N - przewód neutralny

Już znalazłam ... przepraszam ... inne query na google i trochę myślenia
pomogło

Pozdrawiam,
Nela

<PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)
Chlodziarko-zamrazarka z duza komora mrozaca
Pralka Ariston AVSD 129 czy Ariston AVG12
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
bale z tartaku?