ozorki

1. Data: 2002-03-28 07:38:04

Temat: ozorki
Od: "Jacek Dyduch" <j...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zrobić ozorki. Kupuję je już dzisiaj, ale chcę je robić jutro
popołudniu. Czy Waszym zdaniem powinienem je dziś jakoś obrobić, czy przez
noc nic im nie będzie?

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2002-03-28 08:29:36

Temat: Re: ozorki
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę zrobić ozorki. Kupuję je już dzisiaj, ale chcę je robić jutro
> popołudniu. Czy Waszym zdaniem powinienem je dziś jakoś obrobić, czy przez
> noc nic im nie będzie?

nic im nie będzie

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-03-28 10:28:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic im nie będzie

Jeśli włożysz do lodówki, ale powąchaj i na wszelki wypadek możesz sparzyć
wrzątkiem.
--
Pozdr. Jerzy

Wirtualna kuchnia
polska kiełbasa- w "Polityce" - czytaliście?
Mazurek MNIEJ slodki? watpliwosci
mazurek
mazurek