palniki gazowe czy płyta elektryczna

11. Data: 2005-02-16 10:04:38

Temat: Re: palniki gazowe czy płyta elektryczna
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA pisze w news:cuv581$590$1@nemesis.news.tpi.pl

> Teraz nie placisz za gaz tylko za podgrzanie wody :) jakies 12 pln za m:))
> Nie wiem czy nie lepiej bylo zostac przy gazie ;)

Nie było lepiej, bo drożej (o ile to mnie odpowiadasz...). Poza
tym bardzo się starałam, żeby znaleźć mieszkanie w budynku BEZ
gazu i za nic się teraz nie zamienię. Ale jakoś tak zawsze było...
moi rodzice (mają kuchenkę na gaz, ale wodę z rurki, poza tym
ogólnie mniejsze mieszkanie) płacą więcej. Wszystkie opłaty mają
wyższe poza czynszem. I tak było z każdym mieszkaniem, w którym
mieszkałam (a w ciągu ostatnich 2 lat przeprowadzałam się 4 razy) -
wszędzie czynsz był niższy, a reszta opłat - wyższa. Teraz mam
czynsz wysoki (cóż, Warszawa), reszta opłat jest niska, a będzie
niższa za niecały rok, jak się skończy rządzenie developera i
taryfy przemysłowe. :)
A ponieważ na czynsz i tak nie mam wpływu, to wolę obniżyć
przynajmniej inne opłaty. I już Ty się o mnie nie martw, nie mam
zwyczaju działać na własną szkodę. :>

--
Pozdrowieństwa,
Daga

12. Data: 2005-02-16 10:06:16

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no popatrz - jak miałem elektryczną kuchenkę płaciłem ~100zł miesięcznie -
> jak mam gaz płacę ~90zł na 1/2 roku

uuuu, to Ty chyba miałeś niekontrolowany wyciek prądu, albo podgrzewałeś
mieszkanie kuchenką :)
A tak serio, to moim zdaniem nie jest mozłiwa taka różnica, chyba, że
płaciłeś ok. 100 miesięcznie za cały prąd w domu, a teraz płacisz za prąd
troche mnie + za gaz.
Ja płacę miesięcznie ok.65 zł za cały prąd w domu, włącznie z kuchenką i
normalnie gotuję i piekę.

Pozdrawiam,
j.s.k.

13. Data: 2005-02-16 10:22:56

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.S.K. pisze w news:cuv66l$9oq$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja płacę miesięcznie ok.65 zł za cały pr+-d w domu, wł+-cznie z kuchenk+- i
> normalnie gotuję i piekę.

To mniej więcej jak ja. Tylko ja jeszcze grzeję jeden pokój
konwektorem - mnie jest ZAWSZE zimno, choćbym nie wiem jaką
temperaturę w domu miała. :)
Tylko że ja wciąż mam taryfę przemysłową. Ty też? Bo jeśli nie,
to i tak dużo wychodzi...

14. Data: 2005-02-16 10:28:04

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 16-02-2005 11:06:16 niejaki J.S.K. napisał:

> [...]
> A tak serio, to moim zdaniem nie jest mozłiwa taka różnica, chyba, że
> płaciłeś ok. 100 miesięcznie za cały prąd w domu, a teraz płacisz za prąd

za cały prąd (gazu tam nie było) płaciłem 350-650zł/miesiąc - była w tym
kuchenka, dwie termy i ogrzewanie podłogowe w kuchni i łazience oraz
światło - było to mieszkanie ~45m2

--
P0zdrawiam
p0li

15. Data: 2005-02-16 10:52:15

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RANYY
to majatek :) Ja mam teraz 53m i nie wiem ile bede placil ale tyko kuchnia i
oswietlenie :))) bez podlogowki

16. Data: 2005-02-16 11:07:09

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mozna połączyć jedno i drugie - amica prometeusz

tylko po co?

Moj brat kupil sobie własnie kuchnie pół na pół. ALe zaczal gotowac na
ceramicznej. I tak juz mieszka 4 lata. Obecnie zastanawia sie jakby tu
wyciac w ogole rure do gazu - bo do tej pory jej nie podlaczyl.
I po co płacic stala oplate za gaz

> to ciekawe - z kanady piszesz?? - bo w polsce jest duuża różnica między
> kosztami gotowania na gazie i na prądzie

byc moze jesli prowadzisz stołówkę albo robisz zawodowo przetwory w słoiki
to tak.

Mysle ze przy przecietnym uzytkowaniu kuchni nie jest to znaczaca roznica

17. Data: 2005-02-16 11:37:13

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> za cały prąd (gazu tam nie było) płaciłem 350-650zł/miesiąc - była w tym
> kuchenka, dwie termy i ogrzewanie podłogowe w kuchni i łazience oraz
> światło - było to mieszkanie ~45m2

No to ładnie...
Wydaje mi się, że najwięcej termy ciągnęły. Moi Rodzice swojego czasu
odłączyli je ze względu właśnie na zbyt wysokie rachunki za prąd. Dodatkowo
ogrzewanie podłogowe pewnie też niemało ciągnęło. Ale to nie oznacza, że
winna była płyta ceramiczna. Spójrz na inne posty, które mówią, że jednak
płyta jest porównywalna cenowo (w eksploatacji) albo nawet tańsza.

Pozdrawiam,
j.s.k.

18. Data: 2005-02-16 11:40:59

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko że ja wciąż mam taryfę przemysłową. Ty też? Bo jeśli nie,
> to i tak dużo wychodzi...

Ja nie mam taryfy przemysłowej, ale nie uważam, że to dużo :) Dodaj do
tego, że część pracy wykonuje w domu, więc non stop komputer, stereo,
herbatki, jedzonko w trakcie dnia. Aaaaa i wszystkie sprzęty domowo-kuchenne
też na prąd. W sumie chyba nie najgorzej.

Pozdrawiam,
j.s.k.

19. Data: 2005-02-16 11:42:04

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niom

Pozyjemy zobaczymy :)) Najwyzej przestane gotowac ;)

20. Data: 2005-02-16 11:55:09

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.S.K. pisze w news:cuvbo9$86e$1@nemesis.news.tpi.pl

> Dodaj do
> tego, że czę?ć pracy wykonuje w domu, więc non stop komputer, stereo,
> herbatki, jedzonko w trakcie dnia. Aaaaa i wszystkie sprzęty domowo-kuchenne
> też na pr+-d. W sumie chyba nie najgorzej.

U mnie też. Tylko ja wykonuję _całą_ pracę w domu. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

Reaktywacja ekspresu
[Warszawa] projektant wnętrz
Półka na książki z płyty gipsowo-kartonowej
+/- dozownika z przodu
Kaloryfer (grzejnik) i okno ..