paluchy na lodówce

1. Data: 2004-01-06 19:29:51

Temat: paluchy na lodówce
Od: a...@o...pl (Aresius) szukaj wiadomości tego autora

Już miałem model upatrzony - Gorenie - Inox, wreszcie po długich
poszukiwaniach znalazłem go w sklepie. W czterech kątach pisali "Jej
elegancka srebrna obudowa pokryta jest lakierem, na którym nie zostają ślady
palców".
Więc dotykam to cudo paluchem i o grozo odcisk paluch widoczny jak latarnia
morska. Poza tym nie chciał zbyt dobrze schodzić po potarciu.
Mam więc pytanko. Czy większość inoxów ma ten problem bo testowałem różne
inoxy i nie wszystkie posiadają to "udogodnienie". Jak sobie z tym radzić
poza lataniem ze szmatą i wycieraniem. Może ktoś miał podobny problem ?

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2004-01-06 20:02:19

Temat: Re: paluchy na lodówce
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Aresius) napisał(a):

> [...]
> inoxy i nie wszystkie posiadają to "udogodnienie". Jak sobie z tym radzić
> poza lataniem ze szmatą i wycieraniem. Może ktoś miał podobny problem ?

Praktyczna lodówka może być w każdym kolorze pod warunkiem, że jest biała,
biała i jeszce raz BIAŁA. Ludzie nie dajcie sią zwariować na punkcie tego
inoxu. Kuchnia to pomieszczenie pracy, a nie galerie sztuki współczesnej.
To Wam bardzo szybko przejdzie. No i co po tym? Wymieniać?
A tak na marginesie, czy Wam ten "chłodny" sprzet naprawę podoba się w
kuchni? Dla mnie kuchnia zawsze kojarzy się z czymś ciepłym.

1. Data: 2004-01-07 01:35:38

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wystukał:

> Praktyczna lodówka może być w każdym kolorze pod warunkiem, że jest biała,
> biała i jeszce raz BIAŁA.

Wtedy ślicznie widać na niej każdy pyłek.

> Ludzie nie dajcie sią zwariować na punkcie tego
> inoxu. Kuchnia to pomieszczenie pracy, a nie galerie sztuki współczesnej.
> To Wam bardzo szybko przejdzie. No i co po tym? Wymieniać?

Przemalować! :)

> A tak na marginesie, czy Wam ten "chłodny" sprzet naprawę podoba się w
> kuchni? Dla mnie kuchnia zawsze kojarzy się z czymś ciepłym.

Taaak, ten "chłodny" inox - nie to, co "ciepła" biała emalia... ;P

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-01-07 08:19:43

Temat: EęZ–ç!ĘvĽĄß0
Od: jacek <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07/01/2004 02:35, in article 1...@d...sloth.hell.pl,
"Jo'Asia" <j...@h...pl>

> zayzayer wystukał:

> Wtedy ślicznie widać na niej każdy pyłek.

> Przemalować! :)

> Taaak, ten "chłodny" inox - nie to, co "ciepła" biała emalia... ;P
>
> Jo'Asia

A moze by dobrac jakas cienka pianke (cos w stylu neoprenu) w kolorze
dobranym do kolorystyki calej kuchni I nakleic na rant lodowki tam gdzie
najczesciej sie ja palcuje. Tylko nalezy to nakleic dokladnie (technika do
opracowania) bo gdy pianka bedzie odstawac to zeszpeci wyglad lodoweczki. Co
do wielkosci I ksztaltu "ochraniacza" to kwestia gustu I wyobrazni

Pozdry
Jacek

1. Data: 2004-01-07 08:22:09

Od: jacek <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ale cis sie sypie w kompie I rozwala "temat" watku

Pozdry
Jacek

1. Data: 2004-01-07 08:56:25

Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Praktyczna lodówka może być w każdym kolorze pod warunkiem, że jest biała,
> biała i jeszce raz BIAŁA. Ludzie nie dajcie sią zwariować na punkcie tego
nie prawda - czarna tez jest praktyczna (jak nie bardziej) - jedynym jej
wrogiem jest kurz (ale wystarczy szmatka i nie ma - bez szorowania)
tak samo jak np z drzwiczkami meblowymi, biala jest tak samo malo praktyczna
jak stalowa

> inoxu. Kuchnia to pomieszczenie pracy, a nie galerie sztuki współczesnej.
co do stali - bylam milosnikiem, ale od czasu kiedy stalam sie w poprzednim
mieszkaniu wlascicielka takich wynalazkow - juz nie jestem:-)
teraz lodowka jest czarna (dzieki! bo upieralam sie oczywiscie na stalowa,
ale ze maz dokladal do niej - to postawil warunek ze nie stalowa i wszystko
inne w kuchni (co sie da ominac - a da sie wszystko) bedzie napewno nie...
stalowe (szkoda czasu na ciagle czyszczenie i polerowanie wlasnie paluchow,
psich ryjow, wyschnietej wody czy nwet rozsypanej soli na kuchence)

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-01-07 09:10:27

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aresius" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
latarnia
> morska. Poza tym nie chciał zbyt dobrze schodzić po potarciu.

i dlatego kupilem electrolux, ktory ma "raczke" do otwierania - chwyta sie
za nia i nie maca sie wtedy lodowki
polecam
pozdr.
ls

1. Data: 2004-01-07 10:15:55

Od: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:btgis2$tf$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> latarnia
>
> i dlatego kupilem electrolux, ktory ma "raczke" do otwierania - chwyta
> [...]

Witam,

Gorenie (nie wiem czy akurat ten model, ale z tego co pamietam to
wszystkie inoxy, ktore widzialam) tez ma raczke:-) Na tyle duza, ze nie
trzeba dotykac palcami w ogole powierzchni lodowki:-)
tez polecam
pozdrawiam
monika

1. Data: 2004-01-07 21:09:13

Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

a my mamy inoxa i Karolinkę co ma prawie 3 lata.........więc nawet mi się już
zaczął podobać widok paluszysków różnego rozmiaru.......hihihi

Pozdr

1. Data: 2004-01-08 09:32:38

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a my mamy inoxa i Karolinkę co ma prawie 3 lata.........więc nawet mi się
już
> zaczął podobać widok paluszysków różnego rozmiaru.......hihihi

u nas inox i piotrus 1.5 roku.. palcow to chyba nie bedzie.. bo zedrze
powierzchnie szmatka... podpatrzyl jak mama czysci i sam poleruje :) :(

Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?
Dulux - wzornik, tester a "prawdziwa" farba
materac Estrella - dla alergikow czy zwykly ?
tapetowanie, remonty
Co najpierw?