pamana i forum [OT]

11. Data: 2007-11-26 13:39:12

Temat: Re: pamana i forum [OT]
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał
w wiadomości news:fiehgs$9am$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Habeck Colibretto*
> takie rzeczy gada:

/msg/fcd6728aabf07d48

> Hmmm jakby ci to wyklarować...
> to z > przed to moje wypociny były a nie pamany...

Przeczytaj może, o czym jest ta dyskusja...
Bo akurat to z > przed do rzeczy nie ma nic.

Maciek

12. Data: 2007-11-26 13:44:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 14.24.36, na pl.soc.dzieci.starsze, gdaMa
napisał(a):

/msg/fcd6728aabf07d48
> Hmmm jakby ci to wyklarować...
> to z > przed to moje wypociny były a nie pamany...

Znaczy nie rozumiem. To ">" to nie są znaki większości dodane przez pamanę?

*Habeck*
- Schutzbach

13. Data: 2007-11-26 13:45:03

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 14.25.17, na pl.soc.dzieci.starsze, gdaMa
napisał(a):

> D*** nie detektyw...

A możesz odkryć swoje gwiazdki i wyjaśnić dlaczego (abstrahując już od tego
detektywa, którym mnie ochrzciła Szpilka)?

*Habeck*
- Schutzbach

14. Data: 2007-11-26 13:46:09

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 14.39.12, na pl.soc.dzieci.starsze, Maciek
napisał(a):

> Przeczytaj może, o czym jest ta dyskusja...
> Bo akurat to z > przed do rzeczy nie ma nic.

Jak to nie ma. To przecież najważniejsze! Tylko Metro nic nie wspomniało o
autorce tego co po ">" było... Tragiedja!

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2007-11-26 13:50:14

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:anhldcho6hvu$.dlg@habeck.pl...

/msg/fcd6728aabf07d48

> Znaczy nie rozumiem. To ">" to nie są znaki większości dodane przez
> pamanę?

Żeby się nie kłócić:
w artykule mama ucznia (pamana) mówi że trza zobaczyc z czego te mundurki i
na ten materiał wypada dziecko uczlić. Habeck znalazł taką samą wypowiedź
pamany z psds,
tyle

Sylwia

16. Data: 2007-11-26 13:54:12

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 14.50.14, na pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka
napisał(a):

> Żeby się nie kłócić:

Ale Ty jesteś! :P

> [...]
> na ten materiał wypada dziecko uczlić. Habeck znalazł taką samą wypowiedź

Nie, nie... To nie tak. Ja znalazłem właśnie tą wypowiedź.

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2007-11-26 14:01:47

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:xsexnfdbuzd1$.dlg@habeck.pl...

> Ale Ty jesteś! :P

> Nie, nie... To nie tak. Ja znalazłem właśnie tą wypowiedź.

z artykułu:
"- Muszę sprawdzić, z czego ten mundurek, może będzie potrzeba oświadczenia
o uczuleniu na tę właśnie tkaninę - śmieje się "pamana", matka ucznia."

z psds:
"z drugiej strony musze sprawdzic z czego ten mundurek ,moze bedzie
potrzeba oswiadczenie na uczulenie na ta wlasnie tkanine :-D
p. " by pamana

No rzeczywiście, toczka w toczkę :-)
Możliwe że autor atrykułu ściągnął sobie pasującą mu opinię matki ucznia z
psds...
albo pamana udziela się tez na forum, i tam napisała dokałdnie to samo

Sylwia

18. Data: 2007-11-26 14:12:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 15.01.47, na pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka
napisał(a):

> [...]
> "z drugiej strony musze sprawdzic z czego ten mundurek ,moze bedzie
> potrzeba oswiadczenie na uczulenie na ta wlasnie tkanine :-D

Bo gazety cytują bezbłędnie (znaczy poprawiają błędy). ;)

> Możliwe że autor atrykułu ściągnął sobie pasującą mu opinię matki ucznia z
> psds...
> albo pamana udziela się tez na forum, i tam napisała dokałdnie to samo

Google twierdzi, że napisała to tylko u "nas".

*Habeck*
- Schutzbach

19. Data: 2007-11-26 14:30:22

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jak to nie ma. To przecież najważniejsze! Tylko Metro nic nie
> wspomniało o autorce tego co po ">" było... Tragiedja!

Nie chodzi o to, że nie wspomniało "o autorce tego co po ">" było" tylko
bronię jak lwica swojego prawa do _mojego_ _ucznia_ ;P

O ile dobrze pamiętam to Pamana ma córkę - czyli uczennicę.
*gdaMa*

20. Data: 2007-11-26 14:32:18

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2007, o godzinie 15.30.22, na pl.soc.dzieci.starsze, gdaMa
napisał(a):

> Nie chodzi o to, że nie wspomniało "o autorce tego co po ">" było" tylko
> bronię jak lwica swojego prawa do _mojego_ _ucznia_ ;P

Najeżdżając na kolegę z "forum"? Pięknie! :P

> O ile dobrze pamiętam to Pamana ma córkę - czyli uczennicę.

A ja tylko pokazuję, jak się kreuje rzeczywistość. :)

*Habeck*
- Schutzbach

syn wegetarianinem?
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (4222)
Schody w szkole
moje dziecko cały czas je.
O chłopcach dla chłopców