panele

1. Data: 2005-02-01 21:49:03

Temat: panele
Od: "Olka_KN" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!
Za niedługo wprowadzam się do swojego M :)
Jakie są tendencje co do paneli. Czy kładzie się panele tego samego koloru
we wszystkich pomieszczeniach czy w każdym inne. Wiem ze to pewnie zależy od
gustu ale jakie są tendencje?

Dziękuję i pozdrawiam
Olka

2. Data: 2005-02-01 22:24:14

Temat: Re: panele
Od: "Laris" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka_KN" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
koloru
> we wszystkich pomieszczeniach czy w każdym inne. Wiem ze to pewnie

Wybacz, ale te pytanie jest glupie jak but. Jeszcze nie widzialem, zeby
ktos urzadzal mieszkanie wg jakis tendencji.

To tak jakbym spytala, czy do jasnych kafelek moge dac ciemne fugi, czy
tylko jasne bo takie sa tendencje.

pozdrawiam
Laris

3. Data: 2005-02-01 22:25:17

Od: "Laris" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wybacz, ale te pytanie jest glupie jak but. Jeszcze nie widzialem, zeby
ktos urzadzal mieszkanie wg jakis tendencji.

To tak jakbym spytal, czy do jasnych kafelek moge dac ciemne fugi, czy

4. Data: 2005-02-02 07:50:16

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Feb 2005 23:25:17 +0100
"Laris" <o...@t...poczta.onet.pl> wrote:

> Wybacz, ale te pytanie jest glupie jak but. Jeszcze nie widzialem,
> zeby ktos urzadzal mieszkanie wg jakis tendencji.

tz glupio sformulowane - bo tendencje to nalezy olac :)
natomiast na pewno nie jest to dowolne (tz zrobic mozna dowolnie, ale
efekt moze byc rozny :) i zwyczajnie zalezy to od mieszkania

mi znajomy architekt poradzil, aby podloga byla taka sama - bo mieszkanie
jest niewielkie, i dziwnie by to wygladalo
ale nie watpie, ze mozna tez zrobic z tej innosci atut :-)

Sierp

5. Data: 2005-02-02 07:57:28

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olka_KN napisał(a):

> Witam Szanownych Grupowiczów!
> Za niedługo wprowadzam się do swojego M :)
> Jakie są tendencje co do paneli. Czy kładzie się panele tego samego koloru
> we wszystkich pomieszczeniach czy w każdym inne.

Po co inne - więcej odpadów, więcej zapasu.....

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

6. Data: 2005-02-02 10:32:11

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 08:57:28 +0100
PeJot <P...@o...pl> wrote:

> Po co inne - więcej odpadów, więcej zapasu.....

odpadow wiecej? zapasu na pewno, natomiast odpadow niewiele wiecej
(choc zalezy od mieszkania) - u mnie niespecjalnie dalo sie wykorzystac
odpady z jednego pomieszczenia w drugim, choc pewnie jakby inaczej
wypadaly konce, to byloby inaczej :-)

Sierp

7. Data: 2005-02-02 12:32:09

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 1 Feb 2005 22:49:03 +0100, na pl.rec.dom, Olka_KN napisał(a):

> [...]
> we wszystkich pomieszczeniach czy w każdym inne. Wiem ze to pewnie zależy od

No a jakby tendencje byly aby wogole podlogi nie dawac?

Zapewne chodzi Tobie o to czy mozna albo czy wolno stosowac panele roznego
koloru w roznych pomieszczeniach, tak! i ja tak mam

Meble do mieszkania
pilne pytanie
WROCŁAW-Rolety dwuwarstwowe dzień/noc szukam
materace sypialniane
mastercook