panele Classena problem ?

1. Data: 2002-09-24 08:29:04

Temat: panele Classena problem ?
Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem Allegro (sosna nordycka - deska) i mam mały problem niektóre panele
nie wchodza " na luziku " jedne w drugie albo za wąski wpust albo za grube
pióro
wczesniej (rok temu ) montowałem Classena (wisnia deska) i wszystko było ok
ktos miał taki problem i jak to rozwiązał

marek

1. Data: 2002-09-25 11:28:16

Temat: Re: panele Classena problem ?
Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
panele
> nie wchodza " na luziku " jedne w drugie albo za wąski wpust albo za

Niestety wychodzi na to ze panele Classena zjechaly z jakoscia.

> wczesniej (rok temu ) montowałem Classena (wisnia deska) i wszystko
było ok
> ktos miał taki problem i jak to rozwiązał

Mi tez wisnia deska ukladaly sie pieknie z innymi byl problem.
Przecieralem papierem sciernym wpusty.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2002-09-25 12:41:24

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ok
> ktos miał taki problem i jak to rozwiązał

sam sobie odpowiem

w jednej paczce było kilka paneli z innym odcieniem spdniej warstwy (była
duzo ciemniejsza niz pozostałe )
i one jak zauwazyłem miały grubszy felc i szerszy wpust
problem powstawał jak ten "ciemniejszy "panel chciałem włozyć do
"jaśniejszego"
ale jak jasniejszy (felc ) wkładałem do "ciemniejszego" to było ok i to mnie
troche zmyliło i spowodowało stres
teraz juz ok wszystko pasi jak ulał
zapieprzam z podłogą az miło

marek

OKna PCV
Elektryczne ogrzewanie podłogowe
Wanna obudowana cegłami
Re: Jak lepiej/taniej gotowa wodPrdem czy gazem?
Maly grzejnik elektryczny