panele, jedna powierzchnia

1. Data: 2008-07-01 06:33:13

Temat: panele, jedna powierzchnia
Od: "Pio" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym położyć te same panele podłogowe w różnych pomieszczeniach
(przedpokój, kuchnia), ale tak żeby tworzyły jedną płaszczyznę - czy można
tak zrobić bez szczelin na złączeniu dwóch pomieszczeń i bez listew
maskujących?

pozdr.
P.

2. Data: 2008-07-01 06:42:48

Temat: Re: panele, jedna powierzchnia
Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pio" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (przedpokój, kuchnia), ale tak żeby tworzyły jedną płaszczyznę - czy można
> tak zrobić bez szczelin na złączeniu dwóch pomieszczeń i bez listew

Technicznie można jeżeli nie masz różnic poziomów podłóg, progów etc.
Poczytaj czy producent nie zaleca jakichś dylatacji w zależności od
powierzchni, choć nie sądzę bo podłoga pływająca musi być zdylatowana od
ściany i to powinno wystarczyć. Może też być jakieś zalecenie odnośnie
dylatacji podłóg pod panelami. Jeżeli chodzi o powierzchnię w typowych
mieszkaniach w bloku to raczej wogóle nie ma tematu

3. Data: 2008-07-01 08:32:27

Od: "pablo eldiablo" <f...@p...plwytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

"Pio" <g...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> można
> tak zrobić bez szczelin na złączeniu dwóch pomieszczeń i bez listew

bez problemu, mam panele bez dylatacji miedzy pomieszczeniami (tylko przy
scianach) w calym mieszkaniu oprocz lazienki. od roku bez przygod.

pozdr.,
pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

Podłoga korkowa w łazience
tapety natryskowe a remont
Komora świeżości
Wkład kominkowy - gdzie kupić taki z dużą i małą szybką?
Drzwi wewnętrzne do mieszkania - jakiej firmy