panele podlogowe

1. Data: 2001-06-14 02:59:34

Temat: panele podlogowe
Od: "Wojciech Piekut" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o opinię na temat paneli podłogowych.
W moim poprzednim mieszkaniu miałem w pokojach na podłogach panele Pergo
Family.
Obecnie jestem na etapie wyboru paneli do mojego nowego M.
W związku z tym mam następujące pytanie:
Czy są porównywalne (lub lepsze) panele laminowane niż Pergo (chodzi mi
głównie o przedział
cenowy do ok. 80zł/m2).

Wojciech Piekut

1. Data: 2001-06-15 06:23:55

Temat: Re: panele podlogowe
Od: "Mariusz" <m...@u...rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie mam takiego porownania co do Pergo, ale mam od ponad roku polozone
panele Kronotex i jestem zadowolony. Rok temu placilem za nie jakies 34 zl.

--
Z pozdrowieniami
Mariusz

1. Data: 2001-06-15 10:03:33

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bridge <b...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b2a1614$...@n...astercity.net...

> nie oplaca sie kupic pergo jak mozna w podobnej cenie kupic deske
barlinecka
> pozdro

No, ale moze kolega lubi laminaty? Jesli mu nie przeszkadza, ze podloga
bedzie wygladac jak linoleum, to laminat jest trwalszy.

J.

1. Data: 2001-06-15 11:00:40

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Piekut <q...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> W związku z tym mam następujące pytanie:
> Czy są porównywalne (lub lepsze) panele laminowane niż Pergo (chodzi mi

Dlaczego szukasz paneli innej firmy, czyzbys był niezadowolony z Pergo?
Jestem na etapie wyboru. Właściwie już zdecydowałam się na Pergo, ale
jeszcze mogę zrezygnować.

Joanna

1. Data: 2001-06-15 14:05:07

Od: "bridge" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> wrote in message

> [...]
> jeszcze mogę zrezygnować.
nie oplaca sie kupic pergo jak mozna w podobnej cenie kupic deske barlinecka
adam

1. Data: 2001-06-19 06:49:25

Od: "Marcin" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram poprzednika, naprawdę warto przynajmniej przyjrzeć się panelom z
górną warstwą nie z laminatu, ale naturalnego drewna. Są droższe, ale.... ja
przynajmniej żałuję mocno, że w swoim nowym M położyłem panele laminowane.
Dołożyłem szerokie cokoły z naturalnego dębu... i wyglądają jak róża do
kożucha.
Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-06-24 21:21:59

Od: "majster" <i...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" napisał :

> [...]
> Dołożyłem szerokie cokoły z naturalnego dębu... i wyglądają jak róża do

Można odwiedzić :http:// www.drexpol.com.pl
dużo infomacji na temat parkietów,podłóg drewnianych
klejów, lakierów,zdjęcia pokazujące układanie
podłogi z deski barlineckiej.
Zapraszam
i pozdrawiam.

Dom w 3 miesiace