panele podłogowe i płytki

1. Data: 2007-12-30 08:19:44

Temat: panele podłogowe i płytki
Od: "hajkju" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcę zgrać wysokościowo wszystkie pomieszczenia w domu.
Wybrałem już panele o gr. 7 mm. Jaką grubość będzie miała podłoga po
ułożeniu - chcę zgrać ją wyskościowo z płytkami.

Jak sądzicie ile to będzie 9, 10 mm?

Wiedza ta determinuje mi wykonanie ewentualnej podlewki?

2. Data: 2007-12-30 09:43:36

Temat: Re: panele podłogowe i płytki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hajkju <d...@h...pl> wrote:
> [...]
> Wybrałem już panele o gr. 7 mm. Jaką grubość będzie miała
> podłoga po
> ułożeniu - chcę zgrać ją wyskościowo z płytkami.

Wybierz jeszcze podkład pod panele, dodaj grubości jednego i
drugiego do siebie i będziesz miał wynik :-)

> Jak sądzicie ile to będzie 9, 10 mm?

Przy badziewnych podkładach - tak. Przy porządnych raczej 10-12.

J.

3. Data: 2007-12-30 13:00:13

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-30 10:43, Niejaki/a Jarek P. bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Wybierz jeszcze podkład pod panele, dodaj grubości jednego i drugiego do
> siebie i będziesz miał wynik :-)

I nie wolno zapomniec o uwzglednieniu laczenia pomiedzy panelami a
plytkami zebys sie pozniej nie ubudzil z reka w nocniku ;-)
Sa do tego np. takie mniej lub bardziej specjalne listwy plastikowe,alu
lub np. z mosiadzu w ksztalcie podwojnego T, tyle ze dolna T ma
wieksze wypustki niz gorne.
Problem pojawia sie jesli chcesz zrobic jakies esy-floresy (przy
prostych odcinach sprawa jest jasna). Sa do tego specjalne listwy ktore
mozna wyginac i robic luki. Tyle tylko ze drogie :-( (z tego co pamietam
jakies 120pln za sztuke albo metr - juz nie pamietam dokladnie,
przerabialem to jakies 4 lata temu). Ja na szczescie mialem znajomego
glazurnika ktory mi podpowiedzial co zrobic - kupilem zwykle proste, ale
to dolne T mialo otwory w ksztalcie kwadratu (sa tez inne ksztalty, ale
nie nadaja sie do tego numeru). Potem bierze sie szlifierke katowa z
cienka tarcza i nacina te kwadraty i listwa juz nadaje sie do wyginania
;-) Co prawda te orginalne pozwalaja na robienie ostrzejszych lukow ale
u mnie wystarczylo to co zrobilismy, a roznica w cenie x3 co przy fali
jaka mam (ponad 10m) stanowi dosc istotna roznice ;-)

Znalazlem w necie cos takiego:
http://www.e-panele.net/ kliknij na: Listwy metalowe
i poszukaj: LISTWA ZET PŁASKA

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

jak jest moc grzałki ?
Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer
Izolacja akustyczna - POMOCY bo nie spie :(
Co zrobić ze starym żelazkiem ?
Kupno działki pod Dom jednorodzinny - od czego zaczac?