papryka w zalewie jakiejs CD. /kiszona???/

1. Data: 2006-09-18 17:36:19

Temat: papryka w zalewie jakiejs CD. /kiszona???/
Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
dzieki iza, @nn,
zrobione za kilka dni sie okaze ... :-)

ale chcialem kilka slow o kiszonej,
mialem zadość i zakisilem kilka KG
kurde,
szkoda papryki,
smakuje , owszem owszem .... ale jak kiszone ogorki, a ze dzis ogorki do
kiszenia mozna kupis spokojnie /nawet chyba lepsze niz za szczytu
ogorkowego/

ostentacyjnie pisze szkoda marrnowac papryki na kiszona, taniej pelniej
zakisze ogorki, a papryke zostawie na cos innego,

owszem bardzo smaczna, ale smakiem nie odroznia sie specjalnie do ogorasow
kiszonych......

wiec jakby mozna gruszke zakisic i smakowalaby jak ogorki kiszone ... to ...
wlasnie to co ....
to bez sensu....

ergo... ja ktos chce kiszone cos /w sensie ogorki/ moze kisie papryke, ale
smak zdecydowanie ten sam, wiec po co ... ?

pozdr

ps. papryka is kul, ale nie do kiszenia /mimo ze dobra/ :-)

2. Data: 2006-09-18 18:22:21

Temat: Re: papryka w zalewie jakiejs CD. /kiszona???/
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> smak zdecydowanie ten sam, wiec po co ... ?
>
> pozdr
>

> ps. papryka is kul, ale nie do kiszenia /mimo ze dobra/ :-)

Weź przykład z tabletu pod uwagę - jeden ma 64 stopnie czułości nacisku
piórka, inny 1024...
Ogórki, także te kiszone, też mogą mieć różne nuty smakowe: chrzanową,
gorczyczną i np. papryczną - widać, przyzwyczajony jesteś do tej jednej,
fabrycznej...

3. Data: 2006-09-18 18:40:45

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe,
pan slawista
rozbawiles mnie do lez

kurde LOL

jasne, om przyznaje sie, jestem burak z pod komuny :-)
ale z calym szacunkiem, nie warto kisic papryki, smak jak ogorcow, fakt
papryke sie jes .... lol ale ja juz wiem ja od fabrycznej /choc nie z lodzi/
sorka ale walisz glupoty, powiedz cos madrego

pozdr

4. Data: 2006-09-18 18:48:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodzi/
> sorka ale walisz glupoty, powiedz cos madrego

Popytaj kobiet na liście, smakoszu.

5. Data: 2006-09-18 18:53:48

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popytaj kobiet na liście, smakoszu.

chciales przez to powiedziec ze kobiety z listy na ciebie leca ?

6. Data: 2006-09-18 19:03:53

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

popytam i kobiet,
szczegolnie tych co w najmniej spodziewanym czasie chca ogorkow kiszonych -
dam im papryke LOL

ale
/niestety/
dla mnie stary dziad przestal istniec....
a szkoda... bo myslalem ze pomimo debilizmow, stac cie na rzeczowa dyskusje,
ale widze ze nie /sorka listowicze to pod ADRESEM JEDNEGO OSOBNIKA/

PLONK?? sam nie wiem co to .... lol
ps. ale jakbyco - pogadam z innymi, kurde, ta papryka to jak ogorasy, nie to
samo rzecz jasna, ale smak ... szkoda papryki, moje zdanie,
ale .... otwarty jestem
pozdr

7. Data: 2006-09-18 19:16:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ps. ale jakbyco - pogadam z innymi, kurde, ta papryka to jak ogorasy, nie
> samo rzecz jasna, ale smak ... szkoda papryki, moje zdanie,

Nie stać cię na 5 kg papryki więcej?
Przerzuć się na buraki - pastewne. Tańsze i duże jakieś...

8. Data: 2006-09-18 21:38:51

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Adamiak wrote:

> [...]
> ps. ale jakbyco - pogadam z innymi, kurde, ta papryka to jak ogorasy, nie to
> samo rzecz jasna, ale smak ... szkoda papryki, moje zdanie,

a moze ....
/kurde lol/
sprobuj pisac .... tak
zeby sie dalo czytac .... lol
no wiesz, kurde ....
wielkie litery .... znaki przestankowe, /gramatyka/ .... takie tam lol

pozdr, kurde

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

9. Data: 2006-09-19 18:09:24

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze kurde ;-)
Tak jest!

sluszna uwaga,
pozdr
nigdy wiecej w afekcie )))

pozdr

10. Data: 2006-09-21 00:11:26

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Adamiak napisał(a):
> [...]
> dla mnie stary dziad przestal istniec....
> a szkoda... bo myslalem ze pomimo debilizmow, stac cie na rzeczowa dyskusje,

Właśnie akurat w tym wątku bardzo rzeczowo Ci odpisał, że
kiszone ogórki mają różne smaki zależnie od dodanych
przypraw. A co może nieprawda?

Panslawiście faktycznie niekiedy odbija, ale to nie powód
żeby się Go czepiać kiedy pisze na kuchenne tematy, w końcu
ta grupa od tego jest.

Najpierw prowokujecie jeden z drugim a potem się dziwicie,
że znowu On z czymś wyjeżdża. Oj, nieładnie

> ale .... otwarty jestem

Chyba właśnie jesteś zamknięty jak ruski słoik ;-)

Pzdr

Baileys - pytanko.
www.kuchnia.tv :-) :-) :-)
ZMARTWYCHWSTANIE...
kotleciki z cieciorki/ciecierzycy, krem czosnkowy do paluszków
ogorki