papugi

1. Data: 2010-03-19 10:47:36

Temat: papugi
Od: "Marta Podstawka" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ile dni potrzebuje papuga aby oswoic sie w nowym otoczeniu?

2. Data: 2010-03-19 10:52:17

Temat: Re: papugi
Od: "Katarzyna Wojtala" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

około kilku dni

3. Data: 2010-03-19 10:52:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Podstawka wrote:
> ile dni potrzebuje papuga aby oswoic sie w nowym otoczeniu?

Dobry papuga to w każdym sądzie ma kolegów, a ci koledzy inncyh kolegów,
więc powinien sie szybko oswoić. Co innego taki papuga świeżo po
studiach :-)

Stalker

4. Data: 2010-03-19 10:55:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> Dobry papuga to w każdym sądzie ma kolegów, a ci koledzy inncyh
> kolegów, więc powinien sie szybko oswoić. Co innego taki papuga
> świeżo po studiach :-)

Ciekawe czemu na tych zajęciach z "informatyki" nie uczą kancelowania
postów. Swoją drogą, zamiast wagarować i pić piwo siedzenie w klasie?
Tradycja dnia wiosny w narodzie upada ;(

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

5. Data: 2010-03-19 11:07:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> więc powinien sie szybko oswoić. Co innego taki papuga świeżo po studiach

No nie- nie ma papug po studiach. Musi być aplikacja. A tylko papuga z
koneksjami w korporacji ją zda. Także- papuga się oswaja szybko:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

6. Data: 2010-03-19 11:31:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-marzec-10, Marta Podstawka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ile dni potrzebuje papuga aby oswoic sie w nowym otoczeniu?

pl.sci.papugi - genialnie trafiłaś!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

7. Data: 2010-03-19 11:37:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No nie- nie ma papug po studiach. Musi być aplikacja. A tylko papuga z
> koneksjami w korporacji ją zda. Także- papuga się oswaja szybko:-)

Moje rodzinne Papugi mają się znakomicie i są całkowicie oswojone

MK

PS. Czasami lepiej troszkę pohamować ozór, Chironie

8. Data: 2010-03-19 12:03:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Moje rodzinne Papugi mają się znakomicie i są całkowicie oswojone
>
> MK
>
> PS. Czasami lepiej troszkę pohamować ozór, Chironie

Wiem, masz rację. Staram się na to uważać- i pracować z tym. Jak widzisz-
nie zawsze mi się to udaje. Dzięki, że zauważyłaś- i napisałaś. BTW- aż tak
ostro to zabrzmiało?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-03-19 12:11:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Wiem, masz rację. Staram się na to uważać- i pracować z tym. Jak widzisz-
> nie zawsze mi się to udaje. Dzięki, że zauważyłaś- i napisałaś. BTW- aż

Też przesadziłam.
Przepraszam

MK

10. Data: 2010-03-19 12:18:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

>>> PS. Czasami lepiej troszkę pohamować ozór, Chironie

> Też przesadziłam.
> Przepraszam

Uffff, bo już przez chwilę myślałem, że jakis kolejny PLONK wisi w
powietrzu ;-)

...Czujesz to? To PLONK, synu. Nic na świecie tak nie pachnie. Uwielbiam
zapach PLONKa o poranku...

Stalker, parafrazując

no to juz Radek spuszczony ...
FRASZKA
Na dobranoc :-)
szczotka -i-
Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.